Book 3-1

183 15 3
                                    

Au trecut ...3 ani....

3 ani în care micul David crescuse şi parea foarte vesel, în ciuda lipsei mamei. Damon începea să zâmbească ceva mai des.Îl iubea pe David,era tot ce avea el mai scump pe lume.În fiecare noapte statea lângă el pana adormea, îi canta la chitară şi mergea cu el mereu in parc.

Prima zi de grădiniţa.Totul parea că e foarte bine, până când David ajunse acasă şi începu să plângă.Fugi in camera lui şi îşi lua jucaria în braţe şi se ascunse sub pături.
Damon îl urmă calm.Se aşeza pe pat.
-Oare unde e David...Hmmm...?
-Nu am chef de glume tată...spuse David de sub pături.
-Ce s-a întâmplat?
-Toată lumea râde de mine că vi tu după mine şi nu mami...Mami de ce nu poate veni după mine?De ce ai lasat-o acasă?Spuse David foarte serios.
Damon clipi zăpăcit.Ce dorea David să zică?Cum adică o lăsase pe Luana acasă?Oare el chiar nu înţelese ce se intâmplase?
-David...uite care e problema..mama..mama a murit acum 3 ani , când tu te-ai născut...
David ieşi de sub pături şi sări din pat.Îl privi nervos pe Damon, apoi lacrimile începură să se rostogolească pe obraji.
-Cum poţi spune una ca asta?Mama doarme în fiecare noapte cu mine!În fiecare noapte îmi cântă şi îmi spune că mă iubeşte!Cum poţi să spui că e moartă?!Nu o mai iubeşti?!

David îşi întoarce privirea intr-o parte.
-Mami...tati nu te mai iubeşte?

******

Muahahahaha! I'm back!

Ştiu e cam scurt, but sunt în pană de idei...

Întrebare întrebatoare... Voi ce credeţi că se va întâmpla în continuare? :o3

Un inger, un demon, un zeu si o singura chelneritaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum