Capitolul 1 partea a -VII-a

350 21 1
                                    

Damon cobori in sufragerie.Shin statea intins pe canapea prinvd cum Toma doarme intins pe jos.

Sh:-Ai terminat?

D:-Da.De unde ai stiut ??

Sh:-Oi fi eu doar un amarat de pustan, dar nu sutn prost Damon.

D:-Nici tu nu esti pustan Shin.

Sh:-MDa..sa zicem.

Damon se apropie de canapea.Shin se ridica brusc.

Sh:-Stii..nu am ai azut niciodata pe cineva ca tine...Vreau sa;ti vad adevarata forma...

D:-Amandoi de'odata.

Sh:-Bine.

Intr'o clipa, in camera erau 2 persoanje extraodrinar de diferite.Un Demonin adevaratul sens al cuvantului, cu coarne, piele cenusie si ochii ca de dragon, si un inger cu aripi negre imense si acelasi zambet pervers.

D:-Negre?De ce negre. nu se presupune ca ar trebui sa fie albe odata ce esti un Inger?

Sh:-Ba da, dar odata ce am parasit Edenul mi'au luat adevaratele aripi.Aripile astea nu sunt chiar ale mele.dar puterile mi'ai ramas la fel.De ce ai plecat din Hades?

D:-Pot sa te intreb exact acelasi lucru, dar nu vreau sa aud. deci nici eu nu;ti voi spune.

Sh:-Esti groaznic...murmura Shin aruncandu'se inapoi pe canapea si revenind la vechiul Shin.

Damon se schimba si el inapoi si se aseza pe prima treapta a scarilor.

D:-Ce facem cu el?

Sh:-Vedem cum reactioneaza cand se trezeste...Daca e calm, s'ar putea sa putem vorbi cu el, daca incepe sa aiureze il bat de'l omor cu mana mea.

D:-Cam agresiv pentru un inger nu crezi?

Sh:-iar tu..putin cam calm si pasiv pentru un demon nu e asa?! riposta calm Shin.

Damon zambi usor.Avea dreptate oarecum.Fiecare era diferit de ceea ce ar fi trebuit sa fie...

Sh:-Mai inainte..chiar aveai de gand sa stai acolo asa si sa o lasi pe Luana sa moara?

D:-Nu.dar stiam ca vii tu, si am zis sa te las sa te joci putin.

Sh:-Mda..mersi...

D:-vineri...ce ti s'a intamplat?

Sh:-De unde stii?

D:-Nu conteaza..

Sh:-O salvasem pe Luana de niste tembeli, dar m'au atacat mai tarziu iar...

D:-De ce ai salvato?

Sh:-Nu suport sa stiu ca cineva isi pune mainile pe ea..in nici intr'un fel...Mormai Shin putin rusinat.

Damon zambi amuzat.

Toma intredeschise ochii.Vedea in ceata."Firar....Ce naiba s'a intamplat?!Luana..." deschise ochii imediat ce isi aminti ce facuse. Se ridica in fund si privi panicat in jur.

Un inger, un demon, un zeu si o singura chelneritaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum