Вече будна, но все още стояща със затворени очи, простенах от недоволство. От този диван кръста ми плачеше за мекото ми легло и усещането за схванатост се увеличи щом леко се обърнах на една страна. Лявата ми ръка потупа мястото до мен, за да го намери празно и студено. Все едно никога не е имало някого там.
При мисълта, че съм оставена сама очите ми рязко се отвориха, разкривайки малката масичка за кафе пред дивана, на който предната вечер заспах в прегръдките на Хари. Изморено премигах няколко пъти и шумно премлясках с уста, приготвяйки се отново да спя. Сега след като осъзнах, че съм тук, в къщата на Хари, успокоителна вълна мина през болящото ме тяло.
Възползвах се от факта, че сега рано сутрин не помня какво се беше случило на предния ден, за да поспя на спокойствие.
Но желанието ми за почивка не трая дълго, а и след като до носа ми достигна приятното ухание на храна усетих как устата ми се пълни със слюнка.
С помощта на ръцете си се повдигнах в седнало положение като едвам се държах да не падна отново назад заради острата болка в кръста и главата ми. Защо продължава да ме боли? Попитах сама себе си и стискайки зъби се извъртях така, че краката ми висяха от ръба.
- Добро утро, сънливке....Да знаеш от колко време те чакам да станеш.
Дрезгав глас с нотка развеселеност долетя от ляво на мястото, на което се намирах, карайки ме да извъртя глава. Дългите крака на Хари го отведоха до мен, но аз не можех да го огледам добре, защото бях точно срещу слънцето, но веднъж щом имах възможността да видя татуираното му тяло ченето ми удари пода в изненада.
Широка усмивка си беше намерила място на плътните му устни, но синините и раните от вчера още загрозяваха красивото му лице. Сините ми очи се преместиха надолу към облеклото му и едвам сдържах смеха си. Дълга до средата на голите му бедра висеше завързана от врата му готварска престилка, направена сякаш е костюм на Супермен.
- Какво - започна с весело изражение къдрокоското, удължавайки думата на края, а след това и с десния си показалец направи кръгово движение около лицето си - Да нямам нещо на лицето?
YOU ARE READING
Bad boy (Harry Styles)
Romance- Знаеш ли кое е най-тъжното? - дрезгав и познат глас прошепна, карайки очите ми да се разширят и дъхът ми да секне - Колко е лесно за вълка да се промъкне в кошарата само като се представи за една от овцете.