Пук. Пук. Пук.
- Елинор, за Бога, спри - заповядах като хванах ръцете й, които до преди малко пукаше.
Тя от своя страна се обърна към прозореца в колата и затвори очи.
- Нервно ми е...не ми се ходи на училище - дланта й се озова пред лицето й докато се прозяваше.
- Хаха, прецакани - изчуролика Стефан от предната седалка.
- Млъкни - и двете с Ел извикахме без да се осъзнаваме едновременно.
Смехът на Стеф се разнесе из колата докато ние отзад се мръщехме на детското му поведение.
Той има късмет, защото вече е завършил, но сега пък трябва да се занимава с гимназистки като нас. А ние не сме от най-послушните. И под "нас" имам предвид мен, Ел и Маги, защото още преди да се преместят тук той винаги е бил по-голям брат и на червенокоската.
- О, и преди да слезете...Кати, ако някой дори докосне с пръст теб или Ели ще му изтръгна гръкляна, разбра ли? - докато говореше провеси глава през прозореца, защото ние стояхме отвън. Посочи строго първо мен после сестра си, след което се усмихна сладко.
Извъртях очи и без да чакам втора възможност хванах китката на другото момиче и я изтръгнах от земята.
- Нали знаеш, че няма от какво да се притесняваш. Все пак днес само се записваш, а от утре започваш.
- Е, да, но... - започна, но аз спрях на едно място и това я накара да замълчи.
За момент погледа ми шареше из двора на училище и не можех да повярвам колко е зловещо тук преди часовете когато няма хора. Извикаха ни днес по-рано само нас двете, за да дадат на Елинор програмата й, разписание на часовете и така нататък. Освен това най-хубавата част беше, че аз ще я развеждам из сградата и съм освободена от първите 3 часа.
- Сега какво?
- Сега, мила моя, ще се срещнеш с директора на Ада - задърпах я към входа без да мисля за нищо друго освен да приключим тук и после да се разходим.
***
- Това беше - направи пауза като през това време издиша бързо въздух с повдигнати изненадано вежди - Дори не знам как да го опиша.
Без да отговарям само поклатих глава. На лицата ни имаше едни и същи изражения, което отстрани сигурно е смехотворно, но за нас не беше.
YOU ARE READING
Bad boy (Harry Styles)
Romance- Знаеш ли кое е най-тъжното? - дрезгав и познат глас прошепна, карайки очите ми да се разширят и дъхът ми да секне - Колко е лесно за вълка да се промъкне в кошарата само като се представи за една от овцете.