Part 14: Happy first orgasm!

4.8K 211 2
                                    

Когато тялото му се залепи за моето изтръпнах. Сякаш мускулите ми отказаха. Усещах дъха на Хари по откритата част от дясната страна на врата ми. С главата си наклони моята настрани, за да има повече достъп. Обхвана кръста ми с двете си ръце и се притисна още повече. Подсъзнанието ми викаше да бягам и беше право, ако не се измъкна...дори не искам да си го помислям.

 Момчето леко постави няколко целувки. Затворих очи от допира на меките му топли устни. Мамка му, толкова е приятно. Ако не беше точно той тук с мен щеше да е по-добре. Дишането ми се ускори. Тихо изстенах когато Хари започна да оставя мокри целувки.

 Без да се осъзная заплетох пръстите си в меките му гъсти къдрици, при което и той изстена срещу кожата ми. По дяволите какво ми става. Нали трябваше да бягам, а не да го оставям да прави каквото си иска. Мъглата в главата ми се разсея и така излязох от транса си. Рязко отворих очи и това ми помогма да разбера, че се намираме срещу огледалото и Хари през цялото време ме е наблюдавал.

 Къдрокоското надигна главата си и устните му се извиха в самодоволна усмивка. Как мразя да ми се усмихват така. По това, което виждах в отраженията ни изглеждаше все едно ме пази от нещо, но всъщност далеч не е така. До колкото знам от някои момичета, с които е спал е леко извратен.

 Сега е моя шанс когато е отпуснал леко хватката си. Сега, сега, сега. Давай, Катрин, ти можеш. Елемента на изненадата за малко да ми помогне, но не. Когато се измъкнах той хвана китката ми нежно, но и в същото време грубо. Нещо, което само той може да направи. Колко съм тъпа, дори и да се добра до вратата, нали тя е заключена.

 Хари дръпна ръката ми и изведнъж се озовах за плота с мивките. Всичко се случи толкова бързо, че не разбрах. Сърцето ми забърза ритъма си. Ушите ми заглъхнаха все едно съм бягала 1 километър без спирка. Той се отдръпна на две крачки за да може да ме огледа. Възползвах се от това и залепих плътно бедрата си.

 Татуйраното момче се засмя на това мое действие и бузите ми почервеняха. Ръцете ми се разтрепериха когато той отново застана пред мен. Понеже сега се намирахме на едно положение се гледахме очи в очи. В моите се четеше страх, а в неговите развеселеност и страст. Мислех, че краката ми са здраво стиснати, но не. Той успя с една ръка да ги раздели. Като нищо. С това отново осъзнах как нямам никакъв шанс срещу него.

Bad boy (Harry Styles)Onde histórias criam vida. Descubra agora