Part 37: I have no idea.

4K 178 0
                                    

Хари силно изръмжа след като откъсна телефона от ухото си. Веждите му бяха плашещо свити в средата, а сключената му челюст изпращаше тръпки по цялото ми тяло, карайки ме да се разтрепервам.

 - Хари - прошепнах - Какво става? - едва доловимия ми глас разкъса тишината.

 Преди да ми отговори главата му се извъртя към мен и ми разкри потъмнелите му от гняв очи.

 - Нищо.

 - Не изглежда като да е нищо - вече по-сигурно проговорих.

 Но така и не получих отговор, а той от своя страна само прекара нервни пръсти през косата си и нахлузи ботушите си.

 - Трябва да тръгваме - беше единственото, което каза преди да го прекъсна.

 - Никъде няма да ходим преди да ми кажеш за кого ставаше въпрос и какво става.

 Решително забих пети в пясъка и кръстосах ръце пред гърдите си.

 - Дявол да го вземе - изсъска през зъби и прехапа устни - Не е сега времето да се правиш на ината.

 - Аз? Ината? -  Невярващо посочих себе си с пръсти, но след това оставих ръката си да падне от едната страна на тялото ми - Аз може и да съм ината, но поне не съм биполярна като теб.

 Щях да кажа още неща по негов адрес, но когато той се приближи на нищожно разстояние от мен млъкнах. Потъмнелите му очи се стрелнаха в моите, карайки всяко косъмче по тялото ми да настръхне. А бързо надигащите му се гърди едва не докосваха моите.

 Хващайки китката ми болезнено през зъби изрече.

 - По-добре затвори хубавата си устичка преди да съм направил нещо, за което да съжалявам - за момент притисна горните си клепачи за долните и вдиша дълбоко - Трябва да се махаме от тук.

***

 Пътуването обратно беше неловко поне за мен, защото освен гробната тишина, която цареше между нас, но и напрежението ме убиваха. Дори не смеех да проговоря след като беше толкова изнервен, а и точно сега не ми се говореше особено.

 - Зейн ще ни чака пред училище. Каквото и да става не се отделяй от него или от момчетата.

 Неволно отлепих глава от прозореца и я обърнах към момчето до мен с объркано изражение, за да бъда срещната от неговото разтревожено - Разбра ли?

Bad boy (Harry Styles)Where stories live. Discover now