Part 26: What do you want?

3.9K 182 0
                                    

Гледна точка на Хари

 Минаха четири дни. Четири шибани дни от както не се е появявала в училище. Защо въобще си правя труда? Цяла година една цяла седмица не съм идвал, а сега по цял ден кисна тук. Звуча като "примерен" ученик. Ужас!

 С бавни крачки се приближавах до входа на тъпото даскало. Ах, как го мразя. Когато влязох вътре ми се откри прекрасен изглед към много мацки, които стояха на едно място и се смееха. Разгледах ги една по една. Да, както си и мислех. Заедно изглеждат красиви и секси, но по отделно са като грозилища.

 Простенах недоволно и си продължих по пътя към шкафчето ми. Вървях по средата на коридора. Всички женски погледи бяха върху мен пълни с желание. Дори и тези, които съм оправил. Но и момчетата ме зяпаха, защото искат да са като мен. Едва доловима усмивка се появи на лицето ми. Много обичам да виждам хората да ми завиждат. Вътрешно ме удовлетворява.

 Малко преди да отворя вратичката на шкафчето ми някой извика името ми. Недоволството ми се повиши. Кой се сетил сега за моя милост? Човекът се облегна на стената до мен и с периферното си зрение забелязах, че е момче. 

 - Хей, Хаз - звучеше ентусиезирано.

  

 Нямаше нужда да го поглеждам, защото щом до ушите ми достигна ирландски акцент се досетих кой може да е. Усмихнах се фалшиво. Не ми е до неговите глупости сега. Несъзнателно му предоставих вниманието си като също се облегнах, но със скръстени ръце.

 - Кажи, Найл. - престорено казах.

 - Утре ще ходим у Зейн - направи пауза - Ела с нас.

 - Ами...не знам - почесах тила си - Добре, но при едно условие...Сестра му там ли ще е?

 - Сигурно.

 - Наистина ли е толкова опасна колкото ми каза Луи?

 - Че и питаш...Когато я взимахме от летището й намигнах и тя заби коляното си в малкия ми приятел и ми каза, че ако го направя отново ще ме убие...буквално - размахваше ръце за по-голям ефект. Не можах да задържа смеха си затова го пуснах.

 Отне ми малко време да асимилирам думите му. Малката още от сега мога да кажа, че е мой човек. Жалко, че преди да я видя си тръгнах заради Зейн. Той може да е много досаден когато разпитва, а тогава искаше да знае какво правихме с Катрин. Аз разбира се не му казах, но вече знае истината. Какво ли прави тя сега? 

Bad boy (Harry Styles)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora