Какво, по Дяволите, се случи току-що? Това не трябваше да става. Не, не и не. Как можах да го допусна? Колко съм глупава, Ема беше права. Той няма да спре, освен ако просто не спя с него. Ще е много по-лесно пък и сигурно е добър. НЕ. Катрин осъзнай се. Няма да му позволиш да го направи. Е, да, но какво толкова. Той само иска да се възползва от теб.
Тотално изперквам. Вече дори водя спор сама със себе си. Като лудите. Какво се случва с мен. Щом сега си мисля, че съм зле, какво ли ще се случи по нататък. Ох, не искам да знам.
Размишлявах още няколко секунди и не усетих как Хари е отключил вратата. Забих погледа си в плочките. Толкова е неловко. Всъщност от това, което ми е казвала Ем за него се учудих, че не ме изчука още тук в тоалетната. Пък и отново се изненадвам колко съм тъпа. Как можах да отида на място където човек може да остане сам.
Най-доброто решение, което измислих сега е да се прибера по най-бързия начин. Не мога да стоя тук още колкото и време да е. Маги ще почака.
- Няма ли да идваш - зеленоочкото се обърна към мен със студен тон - Или искаш още - повдигна едната си вежда. И отново се появи онзи игрив перверзник. Добре де малко е зловещо толкова бързо да си сменяш настроенията.
Без да казвам нищо с помощта на двете си ръце се оттласнах от плота и стъпих на земята. Хари още стоеше на вратата и изглежда ми правеше път да мина. Е, да ама не. Когато се доближих препречи пътя ми с едната си ръка. Какво пък ли иска сега?
- И за малко да забравя - не откъсваше очи от моите - Това да си остане между нас - изчака малко, за да прецени реакцията ми.
След като леко кимнах той се усмихна леко.
- Да знаеш само как ще се забавляваме двамата - наведе се малко напред така, че устните ни да на милиметри и погали бузата ми с палеца си. Отново кимнах само, защото исках да се махне по-бързо от мен и да ме остави поне за секунда сама. Тази близост ме убива малко по малко.
На това мое действие момчето само се засмя и се отдръпна. Отдъхнах си.
- А сега бъди добро момиче и отиди при останалите, че май са се притеснили за теб - през смях проговори.
YOU ARE READING
Bad boy (Harry Styles)
Romance- Знаеш ли кое е най-тъжното? - дрезгав и познат глас прошепна, карайки очите ми да се разширят и дъхът ми да секне - Колко е лесно за вълка да се промъкне в кошарата само като се представи за една от овцете.