Part 2: I forgot to tell you.

5.8K 250 4
                                    

Мразя да лъжа сестра си или някой друг от семейството ми, това не съм аз. Прибрах телефона в джоба ми. Казах на Ема и Лиам, че всичко е наред. Лиам сложи раницата на раменете си и ми каза.

- Хей Кат искаш ли да отидем на партито заедно?- усмихнах се и кимнах. Не, това не е среща просто двама приятели отиват на парти заедно. Лиам ме целуна по бузата преди да ми каже, че ще се видим по-късно. Двете тръгнахме към колата на Ема, паркирана на паркинга. Тя не спря да коментира Лиам и целувката по бузата. Извъртях очи и седнах на предната седалка, а тя ме изгледа странно.

- Какво?-попитах. Преди да може да отговори Хари Стайлс се появи пред мен. Страхотно, какво ли прави той тук? Те двамата стояха и ме гледаха все едно очакваха нещо от мен. Хари отиде до шофьорското място и седна. Преместих погледа си върху Ема, а тя ми даде малка усмивка. Какво по Дяволите, не ми е казала че той ще идва с нас.

- Забравих да ти кажа, че Хари и Луи ще дойдат с нас.- Тя каза и бързо се ухили. Очите ми се разшириха. Луи, Луи Томлинсън. Той е ужасно досаден и от вече 3 години се опитва да излезе с мен, но аз го отхвърлям.

- Седни отзад, Катрин.- Ема посочи задната седалка. Бях малко ядосана, защото ми казва всичко това толкова късно. Това е малко дразнещо, не мога да повярвам, че ще пусне Хари и Луи в къщата си.

- Защо ще пуснеш тези идиоти в къщата си.- по принцип мисля какво говоря, но сега съм ядосана и не ми пука особено.

- Слушай, принцесо, не мисля, че искаш да си срещу мен. Затова разкарай малкия си хубав задник и седни отзад преди да съм те довлачил. Това не е проблем за мен. Освен това не ме наричай идиот, ако не искаш да имаш проблем с мен.- Хари произнесе всичко това със строг глас. Поех си дълбоко дъх и се преместих на задната седалка. Вратата до моята се отвори и през нея влезе с мазна усмивка на лице Луи. Извъртях очи и застанах колкото се може по далеч от него. Можех да усетя погледа му върху мен.

- Изглеждаш секси днес - На практика можех да чуя самодоволната му усмивка. Игнорирах го и се фокусирах върху нещата, които се виждаха през прозореца. Сложих ръцете си на голата част от бедрата ми. Днес бях с пола. Не след дълго стигнахме пред къщата на Ема. Нейната къща е като втори дом за мен. Влязохме вътре.

Bad boy (Harry Styles)Where stories live. Discover now