Part 30: C'mon

4.1K 187 6
                                    

По най-бързия начин се изстрелях до стаята си. Възползвах се от факта, че Елинор седеше още на същото място и се опитваше да състави изречение, което беше добре, защото иначе щеше да започне с въпросите. Като устата й се отвори няма затваряне. Започва да казва всичко, което и дойде на ум. Абсолютно всичко. На пример веднъж ми каза, че й се пърди, а в следващия момент й се правило секс. 

 Имам чувството, че много пъти са я изтървавали в родилното.

 Нахлузих си светло сини дънки и разпусната тениска с паднало рамо, от което се подаваше едната презрамка на сутиена ми. Русата си коса вързах на висока опашка, защото все още беше мокра, но скоро щеше да изсъхне. За последно се огледах в огледалото, след което се запътих към стълбището. Прескочих последните три стъпала и забелязах Ел стояща на дивана с широка усмивка.

 Изгледах я странно. Нямаше викане или пищене от нейна страна, което беше странно. Когато ме чу се обърна и ми прати въздушна целувка.

 - Когато се върнеш ще ми разкажеш всяка една подробност.

 Подробност за кое? То нищо не се случи освен...добре де, случи се това-онова, но нищо особено. 

 С все същото странно изражение обух сивите ми кецове, след което се върнах във всекидневната, за да взема чантата си. С помощта на очите си сканирах цялото пространство докато се я намерих на земята до дивана, на който беше братовчедка ми. Без колебание грабнах раницата и се насочих към входната врата. 

 Викнах едно " чао " преди за изляза от къщата и погледа ми да се разкрие къдрокоското облегнат на черния автомобил. В ръцете държеше телефона си и пръстите му играеха по екрана, но когато затворих вратата зад себе си, надигна зелените си очи от устройството.

 - Идваш ли или само ще ме гледаш...ъъъ...тоест, хайде да тръгваме - поправи се.

 Замълчах и задвижих краката си към колата. Въобще не ми се искаше да отивам с него, но нямах друг избор, защото първия час вече е минал. Пропуснахме го.

 Внимателно се наместих на седалката до тази на шофьора, а Хари ми затвори вратата, след което високата му фигура мина пред колата, за да стигне до неговото място в превозното средство. 

Bad boy (Harry Styles)Where stories live. Discover now