Добре, само дишай. Просто дишай. Нищо няма да се случи чак толкова. Трябва да го игнорирам, в това е ключа за добър живот. Едва ли ще направи нещо пред толкова много хора. Всъщност въобще не се изненадах, че ме води в клуб. Как такъв човек като него ще ме заведе на вечеря. Той сигурно не знае какво значи романтика. Но много трябва да внимавам когато съвсем "случайно" останем насаме. Той е непредвидим, какви ги говоря той е самата непредвидимост.
- Ще стоиш и ще ме зяпаш или ще влизаме - изказа се Хари.
Несъзнателно се съм се загледала в нещо докато мислех и то се оказа лицето му. Разтръсках глава. Трябва да спра да се тревожа винаги. Малко разпускане. Не е нещо лошо, нали.
След краткото "Влизаме", той ме поведе напред към опашката от хора чакащи да преминат през яките мъжаги на входа. С бърза походка се приближихме, но не се наредихме на изчакаме, а когато се появихме пред мъжете, Хари кимна с глава на единия и той се отдръпна на страна, за да минем.
- Как ... - не можах да довърша, защото пръста на момчето се озова пред устните ми и ми попречи да продължа.
- Просто се познаваме.
- Ахам - това беше последното, което си казахме преди да ме понесе към бара.
Барманът беше много сладък. С кестеняв тъмно-кестеняв перчем вдигнат нагоре. Дръпнах си един стол и седнах, а до мен Стайлс.
- Какво ще пиеш - съвсем леко се подсмихна.
- Аз не пия - простичко отвърнах.
- Жалко - каза още нещо, но не можах да го чуя заради силната музика.
- Не те чувам - посочих ушите си.
Хари уви дългите си пръсти около малката ми ръка и ми помогна да стана, след което отново тръгнахме нанякъде. Пред погледа ми се разкриха няколко сепарета. Нямаше никого и тук музиката беше по-тиха. Странно. За момент спряхме, за да си изберем или по-точно той да си избере и тогава се насочихме към едното.
- Катрин - чух зад нас.
Гласът ми звучеше толкова познат. Бавно се обърнах и съзрях изумената Ема. Боже, защо отново ме прецакваш? Толкова много ли ме мразиш? Мамка му. Това не трябваше да се случва. Не и на мен.
YOU ARE READING
Bad boy (Harry Styles)
Romance- Знаеш ли кое е най-тъжното? - дрезгав и познат глас прошепна, карайки очите ми да се разширят и дъхът ми да секне - Колко е лесно за вълка да се промъкне в кошарата само като се представи за една от овцете.