Part 39: He can be everyone.

4.6K 185 13
                                    

"Той идва" - тези две думи не напуснаха ума ми през остатъка от деня, а и през нощта. Какво се предполага, че трябва да означава това? Кой е той? Хари? Но ако беше Хари Зейн би казал името му вместо да изрича това в същото време толкова просто, но и в същото време толкова объркващо изречение.

 Докато се усетя ръка беше размахана пред лицето ми.

 - Кат, слушаш ли ме изобщо?

 Маги се опитваше да ме накара да насоча вниманието си към нея, но ми беше много трудно, защото ума ми беше пълен с въпроси.

 - Да, да...слушам те. 

 Разтърсих глава едва забележимо, за да прогоня мислите за него. Още помня как вчера едва не побърках Лиам и Найл с искането си на отговори. И в крайна сметка не разбрах защо Лиам се размотава с останалите момчета и защо Найл изглеждаше все едно камион е минал отгоре му.

 Червенокоскана ме изгледа преценяващо с присвити очи, след което кръстоса ръце пред гърдите си докато стоеше на леглото си точно срещу мен.

 - Какво казах последно?

 За момент захапах вътрешната част на бузата си в концентрация. По дяволите.

 - Ами...ти говореше за...ами...мисля, че беше за... - запелтечих, не знаейки за какво беше говорила докато върху лицето на Маги се изписа изражението "Затъваш все повече и повече" с досада.

 - Ох, ще ме убиеш някой ден с отвеяността си - извъртя зелените си големи очи и с помощта на дланите си се оттласка от меката повърхност на леглото.

 Когато тя отиде до огледалото си проговори, а аз от своя страна изпуснах силна въздишка и се отпуснах в легнало положение върху светлорозовите чаршафи.

 - Така - Маги повиши тона си, за да е сигурна, че сега я слушам - Зейн мина по-рано когато ти беше заета да си представяш голия Хари секс бога Стайлс.

 Личеше си, че има да каже още, но нарочно спря и се обърна към мен широко ухилена.

 - Не и ти - дланите ми се приковаха към зачервените ми бузи.

 Мразя когато го правят. Тя и Елинор. Ужасни са. От както Хари не се е появявал те решиха, че НАЙ-ЗАБАВНОТО нещо на света ще е да ме дразнят с досадните си коментари и изказвания свързани с любовния ми живот.

 Тих смях се изтръгна измежду устните й докато се навеждаше, за да върже косата си на опашка. На който аз отвърнах с изпъшкване от раздразнение и срам.

Bad boy (Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin