- Аз ще отворя.
Извиках на Хари, който тъкмо беше отишъл до кухнята, за да донесе нещо за пиене. Малко след като се изправих от седналото си положение, за да отворя на званящия на вратата човек, Хари долетя със скоростта на светлината до стаята, в която се намирах.
- НЕ - почти се скара момчето със строг глас, карайки очите ми да се разширят за момент от изненада.
- Добре де, добре.
Вдигайки ръце в защита пред себе си, се върнах отново на дивана. Не ми се спореше отново с него. След "разкритията" вчера започнах да осъзнавам защо Хари се държи така защитнически над мен, но вече започваше да ми писва.
Ретроспекция
Тихото кликване на ключа на лампата беше единственото, което се чуваше за известно време, докато Хари прекосяваше разстоянието от единия край на стаята до прозорците. Босите му крака правеха безшумно контакт със студения под на спалнята му и за момент дори игнорирах ударите на сърцето ми, за да мога да се уверя, че все още къдрокоското е тук.
- Няма ли да си лягаш?
Съненият ми глас пречупи тишината, карайки глава да се извърти към мен в тъмното. Движението не беше бързо, но все пак беше забележимо. И въпреки, че ме беше чул, Хари не отговори, а отното се извърна към прозореца.
Надигайки се от мекото легло, се подпрях на лактите си. Точно в момента, в който пак щях да отворя устата си, кола мина по пътя долу и фаровете й осветиха право стоящият Хари, позволявайки ми да различа чертите на фигурата му без да напрягам изморените си очи.
Дясната част на голото му тялото ми беше на показ. Единственото прикриващо го бяха черните му боксерки и черните, сякаш играещи и виещи се по кожата му, татуировки. Хари не каза дори и думичка,а вместо това подпря лявата си ръка на горната рамка на прозореца. Това беше, което очите ми хванаха, защото светлината отново си отиде и ни остави в непромълвна тъмнина.
- Минават вече за трети път - прошепна замислено къдрокоското, потърквайки челото си с лявата си ръка, на която до преди миг беше подпрял главата си - Идиотите така и не разбраха, че сме тук.
YOU ARE READING
Bad boy (Harry Styles)
Romance- Знаеш ли кое е най-тъжното? - дрезгав и познат глас прошепна, карайки очите ми да се разширят и дъхът ми да секне - Колко е лесно за вълка да се промъкне в кошарата само като се представи за една от овцете.