Part 31: I'm sorry.

4.1K 181 0
                                    

 - Благодаря ти, че ме докара - дарих Стефан с бърза целувка по бузата.

 Беше решил днес, че ще ме докара, защото с Ел се скараха и искаше да се откъсне за малко. Много е смешно когато започнат да се карат и казват, че не си приличат, а истината е, че са напълно еднакви без да го осъзнават. Така съм се смяла с техните глупости.

 - Няма проблем - топлата му усмивка се показа.

 - Дано да се оправите с Ел - нарочно го подразних.

  Простена недоволно.

 - Ох, не ми напомняй.

 Смеховете ни отекнаха в колата докато разкопчавах колана си. Не помня точно за какво се сдърпаха, но какво значение има нали пак аз се смея накрая докато ги гледам. Те са нещо подобно на Маги и Зейн, но те, до колкото знам, се мразят, а Стеф и Елинор в крайна сметка се обичат някъде на дълбоко в себе си.

 За последно пратих въздушна целувка на братовчед си и отворих вратата, след което излязох от превозното средство. Въобще не ми се влизаше в час, но трябваше. Реших да изчакам малко преди да вляза все пак има още 15 минути. Всичките ми роднини да побъркани, защото все си мислят, че закъсняват, а не е така. Ето дори и Стеф.

 Докато си стоях на едно място и нищо не правих чух стъпки зад себе си, но не им обърнах внимание. Все пак съм пред училище и има много хора. Как ми се щеше сега съм в топлото ми легло и да гушкам някоя възглавница, но не, трябва да кисна тук. 

 Прекарах пръстите си през русата си коса, след което дръпнах широкия си потник надолу, за да скрие някаква част от дупето ми. Днес съм с клин, защото имам физическо. Тук има всякакви типове и не харесвам да ме зяпат отзад. Перверзници. 

 - Майка ти знае ли, че имаш такива клинове? - дрезгав глас прошепна в ухото ми. 

 Преди да се осъзная човекът обви ръцете си иззад мен и преплете пръстите си за по-голяма сигурност, че не мога да мърдам. Можех да позная, че това е Хари, защото когато видях татуйровките и чух гласа се досетих. Пък и кой друг би направил нещо подобно.

 Аз не се предадох толкова бързо. Все пак аз съм учена от най-добрия или по-точно Стефан. Адреналинът навлезе в тялото ми. Поех си рязко въздух и го задържах в белите си дробове. Този трик за измъкване ми един от любимите. Хванах китките му и заедно с това силно бутнах ханша си назад. Когато успях на разплета дългите му пръсти от хватката им се завъртях рязко докато изпусках дъха си.

Bad boy (Harry Styles)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora