7.rész

8 2 0
                                    




A küszöböt átlépve a lakás olyan szintű melegséget árasztott magából, hogy lelkem megnyugodott.Próbálva színlelni azt, hogy minden szuper, félrevonultam, hogy semmiképp ne kerüljek a szüleim szeme elé. Ám ez a küldetés nem sikerült, hisz édesanyám vállamat megfogva szóra nyitotta ajkát. 

-Mi történt kicsim?-kérdezősködött a hogy létem felől. Jól esett, hogy érdeklődik felőlem, így könnyeimmel küzdve megöleltem, s beszélni kezdtem. 

-Dave-ék elköltöznek.-nyögtem ki,mire édesanyám szorosan magához húzott, s egy ideig nem engedett el. 

-Nehéz lesz ez az időszak, de tudom, hogy menni fog-cirógatta meg arcomat-együtt átvészeljük. -Köszönöm-néztem mélyen kékjeibe,mire megölelt. Később, mikor kicsit lenyugodott lelkem anyuval folytattam a már újonnan elkezdett Vámpírnaplók nézését egy kis sütemény társaságában.[...] Néhány óra múlva kimerülten álltunk fel a kanapéról, s indultunk a saját dolgunkra. A  meredek lépcsőn felfutva beléptem a szobám küszöbén majd egyenesen az ágyam irányába léptem. Mikor a sorozatot néztünk anyuval a fájdalom enyhülni kezdett, melyet a veszteség okozott, ám miután e tevékenység abbamaradt a lelkem újra egy megtört kislányéhoz hasonlított. Talán az is vagyok. Dave társaságában minden oly' könnyen ment, ám mióta elbúcsúztunk egymástól egyre nehezebben viselem ezt az időszakot. Gondolataimból a telefon rikácsoló messenger hívó hangja zökkentett ki, s mikor megláttam ki hív szívem nagyot dobbant. Örömmel vettem fel a telefont. 

-Szia picim-köszönt kedvesen a telefonba nézve. Szívem kihagyott egy ütemet, s visszamosolyogtam rá. 

-Szia, nagyon hiányoztál, pedig néhány órája búcsúztunk el-nevettem kínosan a kamerába.

 -Szerinted te nem hiányoztál nekem? Akkor most nem hívtalak volna fel-kacagott. [...] Néhány órán keresztül videochateltünk, s mikor mindketten elálmosodtunk letettük a telefont. A fürdőszoba felé rányítottam lábaimat, s egy gyors zuhany után, felöltöztem majd superman mozdulattam az ágyra huppantam.Egy éppen kint lévő könyvet olvasni kezdtem, majd ezzel együtt álomra hajtottam fejemet.

IdőzónaWhere stories live. Discover now