48.rész

0 0 0
                                    

Könnybelábadt szemekkel meredtem a tükörbe,amiben megpillantottam arcom jobb oldali tájékát, mely kissé lila, sötétkék, zöld és hasonló színekben pompázott. Valóban sokat ittam, de fogalmam sem volt mi történhetett az arcommal. Rápillantottam a karomra, ami szintén ezekkel az árnyalatokkal volt beborítva. Pánikolva fordultam meg,s észrevettem, hogy a körülöttem lévő fehér falakon aprócska véres kéznyomok díszelegtek. Elvesztettem az irányítást a testem felett, teljesen megzavarodtam. Alig láttam valamit, akkor csak is kisebb foltokban, ám éreztem, hogy valaki megsimítja vállamat, ami kellőképpen lenyugtatott ahhoz, hogy gondolkodni tudjak.
-Jól vagy?-nézett mélyen szemeimbe egy idegen alak, válaszként pedig hevesen megráztam fejemet.
-Hé, miért van itt ennyi vér?-kapaszkodtam bele az ismeretlenbe, nehogy összeessek.
-Rendben kislány valószínű, hogy drog hatása alatt vagy, ugyanis itt semmiféle vértócsa nincs itt. Ismersz innen valakit? -próbált segíteni a hangjából megítélve 20-as éveinek elején járó fiú.
-Shawn..Shawn Mendest-nyögtem ki, mire összezuhantam karjában.[...]
-Basszátok meg valaki segítsen! Összeesett valamiféle drogtól, szerintem LSD.-ordított torka szakadtából a srác.

Időzónaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن