A buli helyszínét, az embereket, az italokat, ételeket, fényeket és összességében mindent leszerveztünk. Shawn haverjainál lesz egy kisebb házibuli, habár nincs jó kapcsolatom a fiúkkal, mióta volt egy eset, mikor az egyik fiatal beszólt nekem. Az ott, s abban a pillanatban szíven ütött, de túl kell tennem magam ezen, hisz a mai este a szórakozásról kell, hogy szóljon.
-Szóval...-szólalt meg egy kis idő után, mikor látta, hogy elkészültem.
-Szóval?-kérdeztem rá kissé kínosan, hisz láttam arcán a zavarodottságot.
-Gyönyörű vagy Lizzie Parker-karolta át vállaimat, majd mélyen szemembe véste tekintét.[...]
Megérkeztünk a tőlünk néhány utcával arrébb lévő házhoz, ahol a buli volt. Az épületből kihallatszódó zene, cigi, s talán drog szaga kissé elbizonytalanított. Biztosan ezt akarom csinálni?
-Parázok-futott végig a hideg a hátamon, mire Shawn megszorította csuklómat, majd megszólalt.
-Hé, minden rendben lesz. Nem muszáj olyat tenned, amit nem akarsz, de a buli a listádon van, ezt az egyet muszáj, miattam.-makacskodott,majd berángatott az ajtón, ahol két kigyúrt alak állt.
A ház belső területe telis-tele volt asztalokkal, melyeken rengeteg alkohol helyezkedett el felborítva, vagy ha szerencsénk volt, épségben.
Többen voltunk ezen a kis helyen, mint amire számítottam. Elkerülve a tömeget a piákhoz indultunk, ahol két fiatalabb srác verekedett. Nem akartunk belekeveredni az összetűzésükbe, így inkább tőlük is távolabb mentünk.
-Igyunk-szólalt meg,s rögvest lehúzta a vodkás üveg felét. Nem akartam kimaradni a buliból, ezért a megmaradt italt én ittam meg. A piálás persze folytatódott, sikerült teljesen részegre innunk magunkat.
-Gyere táncolni-rángatott a táncparkettre enyhén ittas állapotban. Nem tudtam ellnállni, hiszen bennem is épp elegendő alkohol volt ahhoz, hogy teljesen beinduljak.
-Lizzie Parker...-szólalt meg mikor a zene egy halkabb, romantikus stílusra váltott-lennél a barátnőm? Egyszerűen odáig vagyok érted.-tudtam, hogy a részeg emberek őszinték, viszont nem tudtam mi lenne a helyes válasz.
-Ömmm..hogy mi van?-vontam kérdőre, majd felrohanva a mellettünk lévő lépcsőn, a fürdőszobába siettem.
YOU ARE READING
Időzóna
FanfictionGondosan pakolászgattam vissza a polcra a körülöttem heverésző könyveket, melyek a szobám egyik sarkából valamilyen csoda folytán a másikba kerültek. Mérgelődésem közepette a szekrény felé hajítottam az egyik Harry Potter könyvet, mikor a bútor rejt...