-Shawn. Kérlek ne haragudj rám, amiatt amit most fogok mondani. De a nevelő apád annak ellenére, hogy hogyan viselkedsz vele, ugyanúgy viccelődik,és próbál közel férkőzni hozzád. Nem tennéd meg a kedvemért, hogy legalább egy kicsit is tekintettel leszel rá? Hálás lennék, tényleg-suttogtam fülébe, mire válaszul újabb könnycseppeket hullajtott.
-Lizzie-törölte meg mogyoróbarna szemeit-nagyon nehéz,de ezt te is tudod. De megpróbálom,ígerem-simította meg arcomat.-Viszont mesélhetnél magadról egy kicsit többet. Nyílván azon kívül, hogy földönkívüli vagy-nevetett,hisz tudta, hogy ez örökre poén marad köreinkben.
-Miről meséljek Shawn?-tettem fel kérdésem.
-Mesélhetnél a Dave-vel való kapcsolatodról, vagy az otthonodról, szüleidről. Igazából bármiről.-húzta szélesre ajkát, ezzel mosolyra csalva arcomat.
-Kezdeném a Dave-vel való ismerkedésünktől, ez által pedig közelebb kerülhetsz a szüleimhez is.-néztem a fiúra,ki támogatóan bólintott.
-Dave-vel kezdetekben csak legjobb barátok voltunk. A szüleink ugyanazon a munkahelyen dolgoztak, így szinte ikrekként neveltek fel minket, ám ahogy a legtöbb fiú-lány barátság végződik, összejöttünk,és körülbelül fél éven keresztül ő volt a mindenem. Tudod, azóta számomra nem létezik fiú-lány barátság. Nyílván te egy hatalmas kivétel vagy..bár-pirosodtam el, amire a fiú is felfigyelt. Tudta, hogy kínosnak éreztem a szituációt,így nem kérdezett vissza,s sikerült kibújnom a kellemetlen beszélgetés alól.
-Szívesen megismerném a szüleidet. Biztosan épp olyan kedvesek, mint te. Bár bevallom az ismerkedésünk elején meglehetősen gonosz voltál velem-forgatta meg szemeit,mire elnevettem magam.
-Tudom.-szólaltam meg.
-Bocsánat, hogy megzavarom a beszélgetést, nem akartam. Viszont igen, velem is épp olyan gonosz voltál, mint Shawnnal.-nyitott be a szobába a fiú húga.
-Szerbusz Aaliyah. Pont jókor.-nyitotta szóra ajkát a fiú.-Ja csak vicceltem, a legrosszabbkor-nevetett.
-Tudom. Elég meleg van idebent, forr köztetek a levegő.-vezette tekintetét ránk, majd észbekaptunk, s az ölelkező pózt felváltotta egy kevésbé szerelmes párnak tűnő elhelyezkedés.
-Barátok vagyunk.-szólaltam meg, erősen megszorítva Shawn csuklóját.
-Ugyan már Lizzie. Gyönyörű vagy, és ezt a testvérem is nagyon jól tudja.-kezdte vizslatni Shawn mostmár tűzvörösen viritó arcát.
-Elég legyen Aaliyah. Menj ki. Csak barátok vagyunk, ahogy ezt már Lizzie is mondta.-kezét az ajtó felé irányította, jelezve testvérének, hogy távoznia kell.
YOU ARE READING
Időzóna
FanfictionGondosan pakolászgattam vissza a polcra a körülöttem heverésző könyveket, melyek a szobám egyik sarkából valamilyen csoda folytán a másikba kerültek. Mérgelődésem közepette a szekrény felé hajítottam az egyik Harry Potter könyvet, mikor a bútor rejt...