39.rész

1 0 0
                                    

Szerencsémre Aaliyah tudta, hogy mi történt Dave és köztem, így a Shawnnal való kapcsolatunkról nem faggatózott tovább. Néhány perc múlva átlépte a küszöböt, majd magunkra hagyott.
-Újra kettesben-érintette meg karomat a fiú, amitől az egész hátam libabőrössé vált.
-Szóval Shawn, folytassuk ott, ahol abbahagytuk, Aaliyah megjegyzései előtt.-próbáltam ignorálni szavait.
-Rendben Mrs. Parker-nevetett.
-Ez tetszik.-kacagtam.-Hol kezdjük a nyomozást?
-A rendőrségnél. Ott van Katy minden aktája.-fedte fel előttem a halott nővére nevét.
-Azaz, az első dolgunk, az,hogy elmegyünk a rendőrségre, és kérdezgetjük őket.-gondolkodtam hangosan,ám a fiú közbeszólt.
-Van egy rendőr ismerősöm, aki talán segíthet a helyzetünkön.
-Igen Shawn? Az jó lenne. Viszont van egy kérdésem, feléd.-hajoltam közelebb hozzá,kezeimmel pedig átkulcsoltam a nyakát.
-Lizzie zavarba hozol, mi a kérdésed?-mosolygott édesen.
-Nem ez volt a célom Shawn-adtam puszit az arca jobb oldalára.-a kérdésem az lenne, hogy az ismerkedésünk előt miért nem kerested fel az ismerősödet?
-Ez nagyon hosszú történet. Tudod, te adtál erőt, és reményt a jelenléteddel. Fura és megmagyarázhatatlan amit érzek jelenleg, úgyhogy kérlek, ne kérdez efelől.-halkult el a végére.
-Örülök. Van  valami amit el szeretnék mondani. Tudod Shawn én..-hiába próbáltam kimondani azt a bizonyos szót, nem tudtam. Mintha kitépték volna a hangszálaimat.

IdőzónaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt