Egy családi ház került szemeim elé, majd alapos tanulmányozás után rádöbbentem, hogy a srác a saját otthonához vezetett. Nem tehettem mást,becsengettem, hisz hiába volt ő az egyetlen akivel nem szerettem volna találkozni, rajta kívül senkit sem ismertem. Egy 45 év körüli nő nyitott nekem ajtót, vélhetően a srác anyja.
-Üdv, miben segíthetek?-szólalt meg kedvesen. Nehezen tudtam reagálni, hisz lesokkolódtam.
-Üdv. Igazából csak a legközelebbi házhoz jöttem, hogy megkérdezzem merre találok panziót-közöltem vele a lehető legkedvesebb módon. Hisz nem mondhatom neki azt, hogy a drága fia vezetett ide. Illetlenség lenne, s vélhetően nem is tudott gyermeke csínytevéséről.
-Az éppen előttünk lévő épület az-vigyorgott-nincsenek bőrőndjeid?-kérdezte, aggódó édesanya stílusban.
-Nincsenek.-hajtottam le fejemet, mire a srác kivel a sikátorban összefutottam megjelent mögöttem.
-Szia, tudok segíteni?-tettette azt, hogy jelen pillanatban találkoztunk először. Megtehettem volna azt, hogy beköpöm, ám vele ellentétben nem vagyok szőrösszívű.
-Igen.-majd intettem neki, hogy jöjjön utánam. Az édesanya figyelte minden mozzanatunkat, ám semmit nem hallott beszélgetésünkből.
-Köszönöm az útbaigazítást-mordultam rá.
-De hisz itt van a panzió-nézett rám ártatlanul, majd rámutatott az épületre mely előttünk állt.
-Kösz, kedves vagy-dunnyogtam.
-Esetleg a nevedet megtudhatnám?-tette fel azt a kérdést, melyre a sikátorban nem kapott választ.
-Lizzie Parker-motyogtam.
-Lizzie-gondolkodott-szép név.-Köszönöm. És mi a te neved?-kérdeztem vissza.
-Shawn Mendes-vigyorgott.
-A te neved sem rossz-nyújtottam ki nyelvemet.
-Most mi bajod van? Én szeretem-durcáskodott egyenesen kékjeimet kémlelve.
-Jó bocs. Most megyek, szia-köszöntem el tőle, majd váratlanul faképnél hagyva beléptem a panzióba.
CZYTASZ
Időzóna
FanfictionGondosan pakolászgattam vissza a polcra a körülöttem heverésző könyveket, melyek a szobám egyik sarkából valamilyen csoda folytán a másikba kerültek. Mérgelődésem közepette a szekrény felé hajítottam az egyik Harry Potter könyvet, mikor a bútor rejt...