Felálltam a padról, s elindultam a kávézó irányába, hisz eszembe jutott, hogy ma van a próba napom. Az úton viszonylag kevés jármű volt,így mindenféle stresszes váratlan fordulatok nélkül értem el a kávézót.
-Jó napot!-köszöntem kedvesen, mire az eladó megfordult, így épp szembe került velem. -Üdv.Reméltem, hogy viszont látlak, kedves-mosolygott, majd a pult mögé hívott, hogy kiszolgáljam a kávézóban tartózkodókat.
-Üdvözlöm a kávéházónkban-köszöntem a vendégnek-mit adhatok?
-Csá! 3 dl sört kérnék-válaszolt kérdésemre, kicsit ittas állapotban.
-Sajnos ilyennel nem szolgálhatok-közöltem vele, mire rácsapott a pultra, majd az összes eddig kikészített kávé a földre borult.
-Rohadj meg-ordítottam, majd egy utolsót pillantva a kávézó területére, kirohantam az útra, s nem néztem vissza többé.Újra a csendes kisváros búskomor utcáit jártam. Elszúrtam a próba napot, ám kíváncsi vagyok, hogy holnap miképp fogadnak, ha esetleg visszamegyek. Gondoltam, mivel semmi dolgom nincs a mai napra, elmegyek Shawn háza elé, s elhívom sétálni. Elég kemény vagyok vele szemben, pedig ő csak egy barátra vágyik. Így esélyt adva neki egy barátság kezdetéhez, elindultam a lakáshoz.[...]Néhány lépés választott el a kapucsengőtől, majd közelebb lépve ahhoz, ujjaimat ráhelyeztem, s becsengettem. Shawn kishúga nyitott ajtót, ki szemetforgatva merészkedett közelebb hozzám.
-Szia drága bunkó lány-köszönt dühös hangnemben.
-Szia Shawn húga-vigyorogtam, majd megforgattam kékjeimet.
-Mit akarsz?-kérdezte.
-Itthon van a testvéred?-kérdeztem vissza.
-Itthon-majd bement, s kihívta a fiút.-Szia Lizzie Parker-köszönt.
-Szia, nincs kedves elmenni sétálni? Körbevezethetnél a városban.-tekergettem hajamat.
-Fura, hogy ezt pont te kérded. De van kedvem. Mikor mennénk?-túrt bele hajába.-Akár most is mehetünk-nevettem. Ekkor mellém jött, majd elindultunk a kisváros látnivalóinak megcsodálására.
YOU ARE READING
Időzóna
FanfictionGondosan pakolászgattam vissza a polcra a körülöttem heverésző könyveket, melyek a szobám egyik sarkából valamilyen csoda folytán a másikba kerültek. Mérgelődésem közepette a szekrény felé hajítottam az egyik Harry Potter könyvet, mikor a bútor rejt...