-Köszi-vigyorgott, tenyerét az imént szerzett vörös foltra helyezte.
-Kérsz még egyet?-forgattam meg a dühtől pirossá vált szememet.
-Elég volt egy is, köszönöm szépen.-lökött meg, mire arcom a földet súrolta. Ideges lettem, Shawn kezét felém nyújtva támaszt szerett volna nyújtani, ám ahelyett, hogy megfogtam volna kezét, belecsaptam, s egyedül álltam fel a piszkos talajról.
-Takarodj már. Sérted az aurámat-nevettem fel, mire vissza adtam neki a velem elkövetett cselekvését,ellöktem.
-Szívesen tettem Shawn Mendes.-kacagtam, ám ő ezt cseppet sem találta viccesnek.
-Rendben Lizzie Parker. Így állunk?-tette keresztbe karjait.-Így.-bólintottam.[...] A beszélgetés befejezése után mindketten utunkra indultunk. A hazaút viszonylag csöndesen telt. A lábam alatt ropogó falevelek sem kavartak nagyobb port a kisváros halk környékén. A szálloda ajtaján benyitva megláttam, ahogy egy 15-16 év körüli lány a földön fekszik. Nem lélegzett, pulzusa sem volt. Meghalt.
-Segítség. Valaki segítsen kérem!-ordítottam torkom szakadtából.Hangos lépteket hallottam a hátam mögül. Kezdtem volna megörülni, hogy végre valaki meghallotta kiáltó szavamat, ám rosszul hittem. Egy 30-40 év körüli férfi volt, fegyverrel a kezében.
-Uram, azt tegye le-rontott be egy váratlan pillanatban a rendőrség.A férfit elkapták, majd letartóztatva a villogón rendőrautó irányába vezették.
-Kislány, maga jól van?-nézett rám féltő tekintettel.-Köszönöm, mostmár jól.-mosolyogtam a lehető legbíztatóbban. Viszont ő már halott.-hajtottam le fejemet.
-Lövésnek nyoma sincs. Valami más okozta a halálát.-Esetleg segíthetnék a rendőrúrnak kideríteni, mi történhetett.-ajánlottam fel.
-Köszönöm, öröm lenne önnel dolgozni.-kacsintott.-Viszont mostmár tegezni foglak, ha nem bánod.-mosolygott.-Egyébként valahonnan nagyon ismerős vagy.-szólalt meg újra.
-Igen? Azt kétlem. Nem ismerek itt senkit. Egy barna, göndör hajú srácot ismerek csak. Shawn Mendes a neve.
-Ő a fiam.-szemeim kikerekedtek, majd tátott szájjal figyeltem a férfi arcát.
-Maga az apja?-szólaltam meg.
YOU ARE READING
Időzóna
FanfictionGondosan pakolászgattam vissza a polcra a körülöttem heverésző könyveket, melyek a szobám egyik sarkából valamilyen csoda folytán a másikba kerültek. Mérgelődésem közepette a szekrény felé hajítottam az egyik Harry Potter könyvet, mikor a bútor rejt...