1.7

1.1K 82 15
                                    


Güneş: Merhaba.

Güneş: Benimle neden dalga geçiyorsun?

Bilinmeyen Numara: Ne, ne dalgası Güneş saçmalama.

Güneş: Beni sevdiğini söyledin ama sevmiyorsun, dalga geçiyorsun işte benimle.

Bilinmeyen Numara: Bu fikri kafana kim soktu senin?

Güneş: Alev ve Ezel'e seni anlattım, onlar da benimle kafa bulduğunu söylediler.

Güneş: Arkadaşlarıma güvendiğim için de onların dediklerini biri aklıma sokmuş olmuyor.

Bilinmeyen Numara: Hay Allah'ım, çıldıracağım ya!

Bilinmeyen Numara: Git beni bir de Cem'e anlat, kızların dedikleriyle birlikte anlat ama tamam mı? Bakalım o ne diyecek?

Bilinmeyen Numara: Kaç yıldır uzaktan seviyorum kızım ben seni,

Bilinmeyen Numara: İçimde tutmaktan bıktım, sen kırılırsın diye sevgimi saklamaktan bıktım.

Bilinmeyen Numara: Ama sen böyle her insanın dediğine inanır, güvenirsen ben değil başkaları kırıyor seni, yanında durup kırılmamanı engellemek istiyorum.

Bilinmeyen Numara: Beni böyle kalkanın olarak kullan, kimse sana zarar vermesin istiyorum.

Bilinmeyen Numara: Gülüşünü izlerken gizlice bakmamak, sana istediğim gibi davranabilmek istiyorum.

Bilinmeyen Numara: Ha bunların hepsinden sonra bir de Kaya ile anlaşayım istiyorum çünkü malum onla anlaşamazsam bu iş olmaz.

Bilinmeyen Numara: Kandırıyor muymuşum seni?

Bilinmeyen Numara: Onlar kendi oyunlarına, iğrençliklerine, çekememezliklerine baksınlar ilk önce.

Bilinmeyen Numara: Yarın ilk iş, Cem ile de konuş, azıcık hatırım varsa.

Bilinmeyen Numara: Seni seviyorum, İngiltere prensesi, görüşürüz.

İngiltere Prensesi | Yarı Texting  [Tamamlandı.]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin