Kayalar'ın odasına gittiğimde Kaya direkt bana sarılarak beni içeri çekmişti, zaten bizden başka henüz odada sadece Arda vardı.
"Yanlış anlamadın değil mi beni? Sana çok değer verdiğim için paylaşmak istemedim sadece kimseyle."
"Sorun yok Kaya, anlıyorum seni." Kapının aniden açılmasıyla içeri Baran ve Sinem de girmişti, tabi Baran'ın Sinem'in arkasına saklanması dışında bir sorun yoktu.
"Baran, çık sevgilimin arkasından."
"Yoo."
"Ama bu da gel beni döv diye inat ediyor ya."
"Ya Kaya senin kütük İngiltere değil de Urfa olabilir mi kardeşim?"
"Arda sen mal mısın?"
"Kimliğini göster inanayım."
"Arda bizim kimliğimiz Türk kimliği bile değil."
"Gerçekten mi kız? Göstersene bakayım, merak ettim."
"Artık kahvaltıya insek mi ya boş muhabbeti bırakıp? Çok acıktım ben." Sinem'in haklı isyanıyla Kaya beni bırakıp Sinem'in omzuna kolunu atıp yürümeye başlamıştı bile. "Biz de gidelim bari." Baran da elini bana uzatınca Arda'nın burun çekişiyle ona dönmüştük. "Tabi, gidin. Bırakın beni burda sap başıma."
"Hadi gel kanka, boş yapmadan."
"Diğer elini de ben tutayım mı Baran'ım?"
"Salak salak konuşma, düş önüme." Arda'nın dediğine gülerken biz de odadan çıkıp Kayalar'a yetişmiştik.
Kahvaltımızı bitirdikten sonra masada otururken Arda'nın gereksiz yere ortaya attığı iddia ile kendimizi deniz kenarında bulmuştuk. Bu soğukta denize girebileceğini iddia etmişti.
"Girersem ne yapıyorsunuz?"
"Saçımı sarıya boyatırım." diyen Sinem ile Kaya da onu onayladı. "Ben de boyatırım, daha açık sarıya."
"Benim saçım sarı zaten ama kaşlarımı sarıya boyayabilirim."
"Ben saçımı kestiririm." diyen Baran ile Arda istediğini almış olacak ki hızla tişörtünü çıkarıp koşara denize girmişti. "Çocuk bizi mala çevirmek için bu soğukta denize girdi lan."
"İstanbul'a dönünce ilk işimin saçımı boyatmak olduğuna inanamıyorum."
•
Saçma Bir Grup
Arda: Fotoları alayım bebeklerim.
Güneş: Arda benimki çok kötü oldu.
Güneş: Ben geri değiştirsem bunu, olmaz mı?
Kaya: Annem diyor ki Güneş'i bu kadar kıskanmana gerek yoktu sen de sarıydın.
Kaya: Şimdi de beni civciv diye seviyor.
Kaya: BENİ, CİVCİV, DİYE, SEVİYORLAR.
Güneş: Ne var bunda?
Baran: Izbandut gibi çocuk ya yedirememiştir.
Sinem: Ben beğendim saçımı ya.
Sinem: Çok güzel oldum.
Baran: Ben önümüzdeki 3 ay falan bereyleyim.
Arda: Ya susun da atın artık.
Arda: Söylediğim kişi fotoğraf atacak sonra da hepimiz yorum yapacağız, beni delirtmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İngiltere Prensesi | Yarı Texting [Tamamlandı.]
Historia CortaBilinmeyen Numara: Ferman Akgül bir şarkı sözünde diyor ki ara sıra uğra kalbime, Bilinmeyen Numara: Ama sen benim kalbimden çıkmak bilmiyorsun. [Tamamlandı.]