"Güneş, konuşalım mı?" Okula girer girmez arkamdan gelen sesle yanımda duran Kaya'ya döndüm. Kaya, sen bilirsin dercesine omuz silkince arkamı dönüp sesin sahibi olan Batu'ya baktım.
"Olur." Kaya sırtımdaki çantayı çekiştirince sırtımdaki çantayı almasına izin verip Batu'nun yanıma gelmesini beklemeye başladım, Kaya ise bu sırada çoktan binanın içine doğru yürümeye başlamıştı.
"Banklara oturalım mı?"
"Olur." Batu ile yan yana boş banka oturduğumuzda yüzümü asla ona çevirmeden sadece karşıya bakıyordum, galiba duymak üzere olduklarıma hala hazır değildim.
"Öncelikle seni oyuna falan getirmedim, yani o fotoğrafı Alev çekmiş sanırım, haberim bile yoktu. Bunun için nefret etme benden." Cevap vermek yerine sadece omuz silktiğimde Batu da derin bir nefes alıp konuşmaya devam etti.
"Dün her şeyi duydun gerçi ama yine de benden de dinlemen daha iyi olur diye düşündüm. Alev ile sana yakın olmak için sevgili olmadım, biz ortaokuldan beri sevgiliyiz. Daha doğrusu sevgili gibiyiz. Sen ortaokulda burda bile değildin zaten." Yüzüme baktığını hissetsem de bir şey söylemeden konuşmasını bekledim.
"Sağlıklı bir ilişkimiz zaten hiçbir zaman olmadı. Her konuda kavga ediyorduk, birbirimize eziyet etmekten başka bir şey yapmıyorduk. Bu her zaman böyle oldu. İlk başta ikimiz de birbirimizden hoşlandığımız için bu bizi de yıpratıyordu belki ama sonradan ikimiz de umursamamaya başladık." Derin bir nefes alıp konuşmaya devam etti.
"Seni görür görmez falan aşık olmadım, sadece bizim ortama girdin ve nasıl oldu bilmiyorum işte, birden kendimi kaptırdım sana. Evet, bunu anladıktan sonra Alev'den ayrılmamam hataydı ama zaten ikimiz de sevmiyorduk ki birbirimizi."
"O zaman birlikte olmaya devam etmeseydiniz. Kendinizi ve etrafınızdakileri kandırmaktan başka bir şey yapmamışsınız."
"Haklısın Güneş, bir şey diyemem. Seni sevdiğimi o da biliyordu ama buna göz yumdu, ben de onun beni aldattığını biliyordum ama bir şey demedim. Ben de hatalıyım zaten, doğruyum demiyorum ama en azından hal ve hareketlerimden onunla birlikte olmak istemediğimi yeterince belli ediyordum, o ise hala beni sevdiğini söyleyip sırnaşıyordu bana."
"Konuşmak bu kadar zor olmamalı." Sessizce söylediğim şeyden sonra kafasını salladı ve devam etti.
"Ben sadece sana anlatmak istedim, dışardan duyduklarınla kalma diye."
"Merak etme, dışardan duyduklarıma inansaydım hepinizle çok önceden arkadaşlığı keserdim."
"Ben sana kötü bir şey yapmadım, sana karşı beslediğim tek duygu sevgi."
"Güneş, günaydın. Hadi gel, sana çok güzel haberlerim var." Birden koşarak yanımıza gelip beni hızla oturduğum yerden kaldıran Baran ile ne olduğunu anlamadan kendimi Batu'nun yanından kalkmış ve Baran'ın arkasından sürüklenirken bulmuştum.
"Baran, dur, Baran ben de yürüyebiliyorum. Baran ya sabah sabah nereye koşturuyorsun beni böyle?" Binanın içine girdikten sonra da koşmayı bırakmamış ve beni hızla en üst kattaki müzik sınıfının önüne getirtmişti. Onun boyu bana göre çok daha uzun olduğu için kendi hızında koşarken benim adımlarım ona yetişemediğinden çok yorulmuştum. Nefes nefese ona döndüğümde 32 diş sırıtarak sınıfın kapısını çalıp içeri girdi.
"Hocam, Güneş'i getirdim size."
"Güneş, Baran söylemeseydi bilmiyordum yeteneklerini. Yarı yıla girerken ufak bir konser verelim diyorduk, Baran'a düet yazdım ama yanında söyleyeceği kimseyi bulamadık. En son bana senden bahsetti. Kabul edersen Baran ile düet yapacak kişi sen ol."
"Hocam, yani-"
"Yarına kadar düşün, Baran sana şarkıyı falan söyler, kabul edersen yarına kadar çalış da şarkıya, bir deneme yaparız. Zil çalmak üzere sınıflarınıza gidin artık isterseniz."
"Peki hocam, iyi günler." Baran ile birlikte sınıftan çıktığımızda Baran sırıtarak bir bana bir önüne bakıyordu. En son dayanamayıp heyecanla konuşmaya başladı.
"Kabul edeceksin değil mi?"
"Bilmiyorum."
"Nolur kabul et ya lütfen lütfen." Dudaklarını büzerek konuşmasıyla gülerek onu cevapladım.
"Tamam akşam şarkıyı at, çalışayım."
"Ya Güneş var ya, sen bir tanesin." Baran sevinçle bana sarılınca ne yapacağımı bilemeyerek ben de kollarımı beline sarmıştım.
Uzun zamandır şarkı söylememiş biri olarak sahneye çıkıp nasıl düet yapacaktım bilmiyorum ama, içimden bir ses Baran'ı kırmayıp teklifini kabul etmem gerektiğini söylemişti, içimdeki sesin söylediği başka bir şey de vardı, kalbimin değişen ritmi gibi.
•Sizce hangi şarkıyı söylemeliler? Aklımda hiçbir şarkı yok, belki yorumlardan karar veririm o yüzden yorumlarda şarkı bırakmayı unutmayın teşekkürleeeeer. 💖
•Batu'nun dedikleri ile ilgili ne düşünüyorsunuz?
•Peki Anonim Bey ne zaman ortaya çıkacak tam olarak djxjmdkxld. Bazen ben bile kitapta bilinmeyen olduğunu unutuyorum dnjxdnxkks.
Vote ve yorum yapmayı unutmayıııın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İngiltere Prensesi | Yarı Texting [Tamamlandı.]
Cerita PendekBilinmeyen Numara: Ferman Akgül bir şarkı sözünde diyor ki ara sıra uğra kalbime, Bilinmeyen Numara: Ama sen benim kalbimden çıkmak bilmiyorsun. [Tamamlandı.]