1.9

1.2K 83 44
                                    


Kaya beni inceleyerek konuştu. "Where will you go?"(Nereye gidiyorsun?).

"I don't know, Batu's suprise."(Bilmiyorum, Batu'nun sürprizi.). Onu takmadan aynada son kez kendimi inceledim.

"Be careful. If something happened, call me immediately." (Dikkatli ol. Bir şey olursa hemen beni ara.).

"Ok. See you." (Tamam, görüşürüz.). Hızla ayakkabılarımı giyip bahçe kapısından da çıktıktan sonra arabanın içinde beni bekleyen Batu'yu görüp hızla ön koltuğun kapısını açıp bindim ve kemerimi taktım.

"Selam."

"Selam, nasılsın?"

"İyiyim, sen?"

"Kaşın nasıl oldu?"

"İyi, bir sorun yok. Nereye gideceğiz?"

"Sürpriz ama seveceğini düşünüyorum."

"Diğerlerine de söyleseydik keşke, böyle ayıp oluyor sanki."

"Bir şey olmaz, Güneş. Göbek bağımız bir kesilmedi ya onlarla, sürekli beraber olmak zorunda değiliz." Başımı sallayarak onu anladığımı belirttikten sonra sessiz bir yolculuk geçirmiştik ta ki Batu arabasını deniz kenarında bir yerde durdurana kadar.

"Kış mevsiminde neden deniz kenarına geldik ki?"

Beni takmadan arabadan inip bagajı açtı ve birkaç şey çıkarıp ardından da benim kapımı açtı.

"Hadi insene, pardon İngiltere prensesi olduğunu unutmuşum." Ardından hafif dizlerini kırıp eliyle dışarıyı gösterdi. "Buyurun matmazel."

Gülerek arabadan indim. "Matmazel, Fransızca bir kelime."

"Üzgünüm ama bende tek dil var, o da Türkçe. Neyse hadi gel gidelim." Kumların üstüne doğru yürümeye başladığında ben de arkasından onu takip ediyordum. Denize çok yaklaşmadan bir noktada durup yere üzerinde güneş deseni olan bir örtü serdi ve elindeki sepeti de üzerine bıraktı.

"Otursana." Sanki onun komutunu bekliyormuş gibi hızlıca oturmam ile o da yanıma oturdu. Aramızdaki tek şey sepet iken denize doğru oturmaktan vazgeçip bağdaş kurarak yüzümü ona döndüm. O da ayaklarını uzatmış ellerini ise arkaya koymuştu, ben onu dönünce yüzünü bana çevirip gülümsedi.

"Beğendin mi?"

"Evet, çok güzel bir yermiş."

"Ama seni özellikle bu saatte getirmemin bir nedeni var."

"Ne nedeni?"

"Birazdan görürsün." dedikten sonra sepete uzanıp içinden yiyecek bir şeyler çıkardı ve bir kısmını bana uzattı.

Biz sohbet edip yemeklerimizi yerken güneş batmaya başlamış ve çok güzel bir manzara oluşturmuştu.

"Asıl gün batımını izlemek için getirdim seni buraya, seveceğini düşündüm. Yüzüne bakarsak da bayağı sevmiş gibisin."

"Batu, bu çok güzel."

"Buraya ilk geldiğimde de aklıma sen gelmiştin, bir gün seni buraya getirmeyi kafaya koymuştum o yüzden."

"Batu ben cidden çok teşekkür ederim. Burası gün batımını izlemek için en güzel yer olabilir."

"Beğenmene çok sevindim." Yüzündeki gülümseme her ağzını açtığında biraz daha büyüyor, benim ise her yüzümü ondan gökyüzüne çevirdiğimde manzaraya olan hayranlığım biraz daha artıyordu.

Alev: Güneş?

Alev: Bugün Batu ile ne yaptınız?

Güneş: Deniz kenarına gittik, gün batımını izlemek için.

Güneş: Özür dilemek için götürdü.

Alev: Hm, anladım.

Alev: Güzel miydi? Eğlendin mi?

Güneş: Evet, gün batımı manzarası çok güzeldi.

Alev: Senin şu bilinmeyen numaradan ne haber?

Güneş: Konuşuyoruz sadece, arkadaş olmak istediğini söyledi.

Alev: Neden karşına çıkıp arkadaş olmuyor ki seninle?

Alev: Kendini neden gizliyor? Çok saçma.

Alev: Neyse, Ezel ile buluşacağım ben.

Alev: Okulda görüşürüz.

Güneş: Görüşürüz.

gunespietra: sunset ☀️ kayacirino: senin kadar olmasa da gün batımı da güzel çıkmış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

gunespietra: sunset ☀️
kayacirino: senin kadar olmasa da gün batımı da güzel çıkmış.
batusevili: ben çektim diye söylemiyorum, çok güzel.
cemlavin: kankam hangi güzelliğe bakacağımı şaşırdım ya.
alevdeveci: ❤️
ezelinin: bomba gibisin ❤️

 alevdeveci: ❤️ezelinin: bomba gibisin ❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

batusevili: Kaliteli vakit.
gunespietra: Bu kaliteli vakit için çok teşekkür ederim.
alevdeveci: Akşam attığım konuma gelirsen daha kaliteli bir vakit geçirebiliriz.
ezelinin: satış.
cemlavin: ben de evde scooby doo izleyerek kaliteli vakit geçirdim ama bunu insanların gözüne sokmuyorum.

Cem'in son yorumunun bana Ateş'i hatırlatması, Zürafa da 200K özel bölümü hak etti, beeeelki bu aralar finalden önce sürpriz bir bölüm gelir Zürafa'ya.

Bu kitapta da şu an 6 bölüm hazır ve o kadar şeyler oluyor ki bir an önce paylaşıp tepkilerinizi almak istiyorum, kendimi zor tutuyorum djjxmddkkd.

Vote ve bol bol yorum bırakmayı unutmayıııın, teşekkür ederimmmmm. 💖

İngiltere Prensesi | Yarı Texting  [Tamamlandı.]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin