günespietra: Kaya'nın bana verdiği ikinci yaş doğum günü hediyesini buldum!
kayacirino: On numara hediye vermişim.
barankutay: 💛
sinemtopal: Kaya'dan beklenenin üstünde bir hediye olmuş.kayacirino: Güldüğüm nadir fotolardan, beğenin geçin.
ardataracı: fotoğrafı Güneş'in çektiğine eminim ama kanıtlayamam.
sinemtopal: Aa bu çocuk gülebiliyormuş.sinemtopal: halka küpe sevdalıları buluşma postudur.
günespietra: Ben halka küpeye değil sana sevdalıyım.
>ardataracı: Sonuna bir de gülüm eklersen sen de kamyon şöförü olabilirsin.ardataracı: bu fotoğraf benim tam tersim olan sakinlik içerir.
barankutay: Senin olduğun hiçbir yer sakinlik içermez kardeşim.cemlavin: Batuaşkım için düzgün giyindim.
güneşpietra: yine moda ikonu olmuşsunnn.
>batusevili: şımartma şunu gözünü seveyim.batusevili: Cem için Cem gibi davrandım.
cemlavin: ay götüm.
güneşpietra: Cem'in fotoğraflarından daha komik olduğu gerçeği.barankutay: komik mi sence?
ardataracı: Evet.
sinemtopal: Evet.
kayacirino: tipin mi, evet.
güneşpietra: evet.
>barankutay: NE?
>güneşpietra: Ya Kaya benim hesabımdan yorum atmış.ezelköşker: Şimdi bu eşofmanlı halime iyi bakın, pazartesi günü yeni bir Ezel olara geri döneceğim çünkü.
alevdeveci: Söylememe gerek var mı bilmiyorum ama, bu okulun kraliçesi benim!
sinemtopal: he götüm, eşekler de uçuyor zaten.HIZIMI ASLA ALAMIYORUM BİRİ BENİ DURDURSUN DNDJDKDKS. Bu arada şaka maka yaklaşık bir 60 bölümü geride bıraktık, bir de diyordum ki bu hikayeyi o kadar uzatmayacağım djxjkdkdsk. Yorum, vote, önerileriniz heeepsini bekliyorummm. 💖
Bir de bundan önceki bölümde Güneş yerine Gece yazmışım, çok utandım ejjxdkkxks. Zürafa kalbimizde bir yaradırrrr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İngiltere Prensesi | Yarı Texting [Tamamlandı.]
Cerita PendekBilinmeyen Numara: Ferman Akgül bir şarkı sözünde diyor ki ara sıra uğra kalbime, Bilinmeyen Numara: Ama sen benim kalbimden çıkmak bilmiyorsun. [Tamamlandı.]