4.5

985 73 25
                                    

"Güneş ne demek taşınacağız?"

"Batu, bilmiyorum. Daha karar vermedim."

"Bunca yıldır taşınma imkanınız varken neden şimdiyi seçtiniz?"

"Son zamanlarda olanlardan sonra burda olmak bana çok iyi geldi."

"Son zamanlarda olan olaylara ben de dahil miyim?"

"Batu, benim sadece kafam karışık."

"Anlıyorum, istediğin kararı vermekte özgürsün sonuçta. Neyse benim kapatmam lazım şimdi, sonra konuşuruz yine."

"Görüşürüz." Oflayarak telefonu kapatmam ile tekrar çalmaya başlaması bir oldu.

"Güneş, özür dilerim birden benim de bir neden olmam sinirlendirdi beni, müsaitsen uzun uzun konuşalım."

"Konuşalım, Batu."

"Sen istediğin kararı vermekte özgürsün evet ama burayı, bizi bırakıp gidecek misin gerçekten?"

"Yıllar önce de burdaki arkadaşlarımı ve burayı bırakıp Türkiye'ye taşınmıştım."

"Haklısın. Sadece kilometrelerce uzağımda olacağın gerçeği, ne bileyim? Offf."

"Daha bir karar vermedim, dediğim gibi."

"Kaya taşınmak istiyor değil mi?"

"Evet, ama buraya geldiğimde ben de ne kadar özlediğimi fark ettim."

"Ben de seni özlediğimi fark etmek istemiyorum sanırım. Neyse bu sefer cidden gitmem gerekiyor, annem çağırıyor. Görüşürüz, İngiltere Prensesi."

Gülerek cevapladım. "Görüşürüz, Batu."

(Burdan sonrası İngilizce.)

"Ne diyor?"

"Taşınmamamızı istiyor."

"Güneş, ben seni buna zorlamıyorum tamam mı? Benimki sadece bir teklif, biliyorsun değil mi?"

"Biliyorum Kaya, sadece kafam çok karışık. Hangi karar daha iyi olur bilemiyorum."

"Hangi kararı verirsen ver, ikimiz yan yana olduğumuz sürece hiçbir sorun olmayacak, inan bana." Gülümseyerek oturduğumuz koltukta uzanıp dizlerine yatmamla bir elini hemen saçıma atmıştı.

"Baran ile konuştun mu?"

"Hayır, sen? Sen Sinem ile konuştun mu?"

"Neden konuşayım ki onunla?"

"Grupta dönen son muhabbetlerden sonra benim anladığım-"

"Sen yanlış anlamışsın. Hem biz seninle ilgili konuşuyoruz, benimle ilgili değil."

"Ben artık benimle ilgili bir şeyi konuşmak istemiyorum, sıkıldım."

"Sen nasıl istiyorsan."

"Çocuklar, yemek hazır. Hadi gelin." Büyükannemin seslenmesiyle Kaya ile Sinem konusunu sonra konuşması aklıma yazıp ayağa kalktım ama sanırım bundan da önce konuşmam gereken kişi Baran'dı. Yemekten sonra zorlu geçecek bir konuşma beni bekliyordu.

Batucular için gelen bölümden hemen sonra da Barancılar için bölüm geleceeek. Ben seçim yapamıyorum djzkskkxkd. Vote ve yorumları unutmayınn, teşekkürler.

İngiltere Prensesi | Yarı Texting  [Tamamlandı.]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin