Als jullie nog moeten bidden, of iets anders belangrijks moeten doen dan raad ik jullie aan om eerst dat te doen voordat jullie mijn boek beginnen te lezen. Mijn boek gaat niet weg ofzo dus doe lekker rustig aan en neem je tijd.
Pov Almas
Mounir en ik zijn vandaag aangekomen op onze bestemming van onze huwelijksreis. We gaan voor twee weken. De eerste week mocht Mounir kiezen waar we naartoe gingen en de tweede week mocht ik kiezen.De eerste week heeft Mounir gekozen en hij heeft gekozen voor Thailand. En ik heb tot tegenstelling van hem St. Lucia gekozen.
Ik heb van alles en nog wat ingepakt. Ik heb er al zo erg veel zin in!
~~
"Almas." Ik word wakker door de stem van Mounir die mij wakker maakt. "Ik wil slapen." Klaag ik vermoeid waarna hij zachtjes begint te fluisteren in mijn oor. "We zijn aangekomen bij de resort." Meteen zijn mijn ogen dan open. Mounir heeft namelijk bij de Keemala resort geboekt. Het zag er echt prachtig uit op de foto's.Mounir en ik stappen uit de huur auto die trouwens een Lamborghini Urus is. In andere woorden is het één van mijn favoriete auto's.
Er komen wat mensen naar ons toe die werken voor de resort. "Welcome mister and miss Sultan. We will try our best to give you an unforgetable time! (Welkom meneer en mevrouw Sultan. Wij zullen onze best proberen te doen om jullie een onvergetelijke tijd te geven!)" Zegt een vrouw met een glimlach. "Thank you very much for this welcome (heel erg bedankt voor deze welkom)." Neemt Mounir de woord.
De man en vrouw tegenover ons geven ons een warme glimlach en al snel brengen ze onze koffers weg naar onze kamer terwijl Mounir en ik nog een snelle rondleiding krijgen van de directeur van de hotel. Blijkbaar is de directeur van dit resort een zakenpartner van Mounir.
~~
Na de lange rondleiding en nog even snel wat te hebben gegeten zijn Mounir en ik eindelijk in onze kamer.Met een plof beland ik op de enorme bed. Mounir komt naast mij liggen en trekt mij in een lekkere knuffel. "Is mijn schatje moe?" Vraagt hij zachtjes. "Ik ben heel erg moe." Zeg ik vermoeid terwijl ik mezelf dichter tegen hem duw. "Zullen we slapen?" Vraagt hij waarna ik zucht. "Ik ga me eerst omkleden." Zeg ik waarna ik uit de greep van Mounir probeer te komen maar hij houdt mij te stevig vast. "Ik help je wel met omkleden." Zegt hij met een grijns op zijn gezicht.
"Nee, nee." Zeg ik streng. Ik sta vervolgens op en loop naar de badkamer om te kunnen douchen maar opeens hoor ik Mounir rennen en voordat ik door heb waarom hij rent is hij al in de badkamer en doet hij de deur op slot.
"Ik was eerst! Kom eruit Mounir!" Roep ik terwijl ik tegelijkertijd klop op de deur van de badkamer. "Nee hoor, ik ben duidelijk eerder." Krijg ik als antwoord terug. "Nee! Dit is oneerlijk!" Roep ik weer waarna ik hem hoor lachen. Nog lachend doet hij de deur van de badkamer open.
Hij laat de deur op een kiertje en leunt zelf tegen de deurpost. Hij kijkt naar mij met een speelse blik in zijn ogen. Met dichtgeknepen ogen kijk ik hem terug aan en probeer ik intimiderend over te komen. "Kleine ogen staan je wel schattig moet ik eerlijk toegeven diamantje." Zegt Mounir waarna ik een lach niet kan onderdrukken.
"Maar lieve schat, ik was eerder dus ga even uit de badkamer als je dat niet erg vind." Zeg ik met een bekakte stem. "Nou euh, mevrouw Sultan. Ik wil u wel graag begeleiden door de badkamer en u helpen met douchen." Zegt hij terug met een bekakt stem waardoor ik hard begin te lachen. "Ya Allah, jij bent echt gek." Zeg ik terwijl ik schud met mijn hoofd.
"Het is niet zo dat we het nog nooit hebben gedaan." Ik begin meteen rood aan te lopen. Onze huwelijksnacht was echt heftig.
Mounir pakt mij bij mijn middel en trekt mij de badkamer in waardoor ik tegen zijn borstkas val. "Niet nu Mounir." Zeg ik speels tegen hem terwijl ik hem recht in zijn ogen aankijk. "Wanneer dan wel? Ik heb mij zolang ingehouden en nu ben jij eindelijk tot mijn volledige toegang." Zegt hij met een pruillipje waardoor ik moet lachen. "Ga douchen." Zeg ik lachend tegen hem en geef hem een kusje op zijn wang.
Ik laat hem mij loslaten en stap uit de badkamer. Ik loop vervolgens naar mijn koffer en besluit om alvast te kiezen wat ik zometeen ga aandoen. Mijn moeder en Dina hadden samen mijn koffer ingepakt dus is het een kwestie van kiezen van wat ik ga aandoen.
Zodra ik mijn koffer openmaak kom ik allemaal lingerie setjes tegen en blote nachtjaponnen. Ik word opslag rood wanneer ik het allemaal zie en denk aan dat het heel erg uitdagend is. Ik pak maar een zwarte lingerie set die ik persoonlijk echt mooi vind met daarbij een zwarte bijpassende nachtjapon. Gelukkig hebben ze er een satijnen kimono erbij gedaan.
Ik leg de kleding op de bed en wacht geduldig af totdat Mounir uit de badkamer komt.
En zoals verwacht komt een kleine tien minuten later Mounir uit de badkamer met alleen een handdoek om zijn middel en zijn haren nog nat. De druppels vallen vanaf zijn haren naar beneden langs zijn gezicht naar zijn nek en zo vervolgen de druppels hun weg naar zijn buik die perfect is afgetraind. Zonder dat ik het doorheb ben ik aan het staren naar Mounir.
"Zo te zien vind jij je uitzicht wel mooi." Ik schrik op en kijk op naar de gezicht van Mounir. "Hmm, misschien wel, misschien niet. Maar ik ga douchen." Zeg ik op een speelse manier en pak de kleding die ik heb liggen op de uiteinde van de bed. Ik loop langs Mounir maar hij pakt dan de nachtjapon uit mijn handen en houdt het omhoog zodat ik er niet bij kan. "Ik denk dat je wel zonder kan." Zegt hij uitdagend waarna ik schud met mijn hoofd. "Ik denk dat jij wel zonder baard kan." Zeg ik op dezelfde toon. "Hmm." Zegt Mounir met dichtgeknepen ogen. "Als ik jou was zou ik vannacht slapen met één oog open." Zeg ik met mijn armen over elkaar. "Vannacht ga ik zeker geen oog dicht doen." Zegt Mounir en geeft mij dan mijn nachtjapon en wanneer ik weg wil lopen trekt hij aan de nachtjapon waardoor ik weer dicht bij hem sta en buigt zich voorover. "Maar jij gaat vannacht ook geen oog dicht doen." Fluistert hij in mijn oren en laat mij dan gaan.
Verbluft blijf ik daar nog staan met grote ogen. Na een paar seconde kan ik eindelijk weer normaal bewegen en loop ik snel naar de badkamer.
~~
Ik kom fris uit de badkamer en ik voel meteen de ogen van Mounir op mij. Mijn haren heb ik los over mijn rug laten hangen en ik heb de kimono aan die tot mijn enkel komt en de nachtjapon die net tot de midden van mijn bovenbeen komt."Dat werd tijd." Zegt Mounir en komt naar mij toe lopen. "Ik vond dat ik wel snel was hoor." Zeg ik beledigd door wat hij zei. "Het boeit al niet meer hoelang je erin hebt gezeten want je ziet er prachtig uit." Zegt hij en gaat met zijn hand door mijn haren en geeft mij dan een kus.
~~
Mounir en ik zijn na een leuke 2 weken weer terug van onze huwelijksreis. We staan op de vliegveld en Mo en Dina zijn ons aan het opwachten. Ondertussen is het al half één in de nacht in Nederland.Pov Amira
Met mijn moeder zit ik in haar kamer een film te kijken. We zijn veel meer naar elkaar gegroeid sinds dat Almas in onze leven is. Mijn moeder is meer een moeder maar jammer genoeg word mijn vader alleen erger.Plotseling horen wij allemaal lawaai en dan gaat de deur van de kamer met een ruk open. Mijn moeder en ik kijken allebei geschrokken naar de deur en zien mijn vader daar dan staan. Hij staat heel onstabiel en hij ziet er woedend uit.
"Is allemaal jou schuld!" Schreeuwt hij plotseling. "Amira, je kan beter gaan." Zegt mijn moeder en ze staat dan op van de bed. "Weet je het zeker mama?" Vraag ik voor de zekerheid waarna ze knikt.
"Wat lopen jullie te fluisteren!" Schreeuwt mijn vader waardoor er een rilling door mij heen gaat. "Ga nu." Zegt mijn moeder weer en dwingt mij de kamer uit te gaan.
Met een rilling door mijn lichaam loop ik langs mijn vader. Hij kijkt mij boos aan en hij wilt mij vastpakken maar mijn moeder pakt al snel zijn hand waardoor ik snel maak dat ik wegkom. Mijn vader stinkt ook zo erg naar alcohol.
Zodra ik uit de kamer ben gaat de deur dicht met een klap en hoor ik de slot ingaan.
Ik wil niet weten wat er daarbinnen nu gebeurd...
***************************************
1515 woorden
Vergeet niet te stemmen!
Ja ja mensen, het is er! Ik hoop dat jullie een gezegende maand hebben gehad en zoals ik had belooft is de deeltje er.
Eid mubarak voor al mijn Moslims! Moge Allah jullie vasten en dua's accepteren en jullie nog vele gezonde jaren geven.
Bedankt voor jullie geduld en tot snel maar weer! <3
JE LEEST
A human being {VOLTOOID}
RandomDe 18 jarige Almas, verkracht, mishandeld en uit huis gezet. Niks lijkt goed te gaan tot ze gaat werken als bediende in een enorme huis en voor ruil krijgt ze onderdak en mag ze naar school. Maar wat als na een jaar de verwende zoon van de oh zo rij...