Personages

662 28 19
                                    

Almas Abdul Aziz
Een meid die als klein kind veel liefde heeft gekregen maar daarna het allemaal verloor door een man. Ze werkt later als bediende in het landhuis van familie Sultan. De kinderen die verwend zijn en de ouders die niks beters kunnen dan alleen vertellen wat je wel en niet mag. Dit allemaal doet ze voor onderdak en om haar hbo studie te kunnen afmaken.

Ze is van Libanese afkomst. Ze was geboren in Libanon en woonde daar tot haar zesde en verhuisde daarna samen met haar ouders en haar oudere broer naar Frankrijk waar ze woonden tot dat ze 10 werd en daarna verhuisden ze naar Nederland.

 Ze was geboren in Libanon en woonde daar tot haar zesde en verhuisde daarna samen met haar ouders en haar oudere broer naar Frankrijk waar ze woonden tot dat ze 10 werd en daarna verhuisden ze naar Nederland

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Haar is wel wat langer, ongeveer halverwege rug)

Mohamed Abdul Aziz
Ook wel Mo genoemd is de broer van Almas. Hij is 22 en een slimme jongen. Hij is de favoriet van zijn ouders. Hij werkt in een ziekenhuis en is hartchirurg.
(A/N Ik heb bewust geen foto erbij gezet)

Maisa Abdul Aziz
De jongste zusje van Mo en Almas. Ze is 8 en een lief en spontaan meid. Ze is dol op haar broer en zus, heeft geen sprankje haat in haar hart.

Mounir Sultan
Hij is 19 en studeert een jaartje in New York voor Business. Hij heeft alle vrouwen aan zijn lippen maar zijn aandacht is alleen gevestigd op Almas.

Hij is half Marokkaans en half Frans.

Dina SultanDe oudere zus van Mounir, ze is 20 en is een gynaecoloog

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dina Sultan
De oudere zus van Mounir, ze is 20 en is een gynaecoloog. Ze is een lief meid en behandeld als enige Almas goed. Ze weet ook als enige de hele verhaal van Almas.

Amira Sultan
Zij is de middelste zusje en een verwend kind. Ze is 16 en ze behandeld de bediendes als dieren. Maar ze mag specifiek Almas al helemaal niet omdat zij een betere band heeft met haar haar zus dan Amira zelf.

Amira is arrogant en de enige waar ze naar luistert zijn haar ouders en broer.

Chaima Sultan
Ze is 8 jaar en lijkt veel op Maisa qua gedrag. Ze is een liefdevolle meid en houdt veel van Almas. Ze word half opgevoed door Almas omdat de ouders van Chaima veel te druk zijn met hun werk.

A human being {VOLTOOID}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu