Pov Mounir
Ik ijsbeer woedend door mijn kantoor.Mo is verdwenen en Almas is bij Rami. Welke mogolen werken er samen met mijn psychische neef! Welke hersenloze honden helpen hem hiermee?
"Ik heb hem gevonden!" Roept Joran waarna ik meteen omdraai en ren naar hem. "Ik wil de beveiligingsbeelden van die pakhuis." Zeg ik wanneer ik de plek zie van de buitenkant. Joran knikt en gaat meteen weer aan de werk.
Ik heb de hele nacht niet geslapen. De politie was na uren overtuigd dat ik niet zelf die drugs ingenomen en dat iemand het heeft gestopt in mijn drinken.
Toen ik daar eindelijk weg was gekomen kwam Marcus mij ophalen en heeft hij mij verteld dat Almas bij Rami is en daarna belde de lijfwacht die ik had gehuurd voor de broer van Almas dat Mohamed zomaar is verdwenen.
Rami kan dit niet allemaal in zijn eentje gedaan hebben. Die jongen is daar niet slim genoeg voor. Je kan zeggen dat ik hem onderschat maar Rami laat sporen achter, zo is hij. Hij is psychisch niet in orde. Hij zou die sporen gebruiken als zijn winst. Ik ken mijn neefje maar al te goed.
Nu nog alleen uitzoeken welke sukkel met mijn neefje denkt te kunnen samenwerken zodat ik ze ten eerste hard kan uitlachen. Ze gaan over zee met een verrader. Hij zal hun net voor de kust voeren aan de haaien.
"Dit zijn de beelden." Zegt Joran weer waarna ik mee kijk naar de hele gebeurtenis.
Er is een film camera de hele tafereel aan het filmen en drie mannen zijn Mohamed aan het slaan die geen woord zegt en die een zak om zijn hoofd heeft.
"Hij moet daar per direct weg." Zeg ik en begin meteen te bellen. Mo blijft daar geen seconde langer!
Pov Almas
Ik word wakker op de harde vloer in de woonkamer."Je bent eindelijk wakker." Ik kijk op en zie Rami daar helemaal omgekleed staan. Hij komt naar mij toe lopen waarna ik meteen naar achter kruip van angst. "Nee, kom niet in mijn buurt." Zeg ik trillend waarna Rami begint te lachen en toch dichterbij komt.
"Nee! Blijf uit mijn buurt!" Schreeuw ik in paniek en ik sta dan snel op en wil langs hem weg rennen maar hij pakt mij bij mijn middel en gooit mij naar de bank. "Doe rustig!" Schreeuwt Rami ongeduldig naar mij. "Ik wil naar huis." Zeg ik zachtjes. "Niet nu, niet vandaag." Zegt Rami en verlaat dan de woonkamer.
Ik hoor vervolgens de voordeur open en dicht gaan en dan gaat natuurlijk ook de slot in. Ik sta weer op en probeer de enorme hoofdpijn te negeren. Ik kan mij vaag herinneren wat er gebeurde nadat Rami mij die drank begon te geven.
Ik loop naar de slaapkamer van Rami en besluit om me maar beter om me om te kleden want mijn pyjama is onder de bloed.
~~
Na een tijdje heb ik mij helemaal omgekleed en heb ik ook een douche genomen.Ik heb nu een grijze joggingsbroek aan en een bijpassende trui. Ik heb mijn haren los laten hangen.
Nadat ik dat allemaal heb gedaan loop ik naar de keuken en maak mezelf wat te eten en zoek ook meteen een paracetamol.
Ik open alle lades maar vind geen paracetamol. Ik zucht even en laat het dan zitten, ik overleef het vast wel. Ik heb ook mijn pols verzorgt en in verband gewikkeld.
Pov Mounir
Ik heb de dokter naar mijn huis laten komen om te zorgen voor Mohamed. De jongen is aan het bijkomen en slaapt gerust.Wat ben ik toch blij dat ik al op mezelf ben gaan wonen. Ik kan me niet voorstellen wat voor een rommeltje het zou worden als ik Mo in deze toestand in de huis van mijn ouders liet komen. Mijn moeder zou zeker flippen en mijn vader zou het geen eens opmerken als er een varken door het huis zo lopen.
"Almas!" Ik schrik op door Mo die is wakker geschrokken. "Rustig." Zeg ik meteen en ren naar hem toe. "Waar is mijn zusje Mounir? Ze is in gevaar." Zegt Mo paniekerig. "Ze is bij Rami." Zeg ik met haat in mijn stem. "Ik ga die jongen nog wel krijgen, ik moet mijn zusje daar wegkrijgen." Ik knik begripvol. "Ja, ik begrijp je mo. Maar nu moet jij goed aansterken. Almas is een sterk en een slimme meid. Ze kan dit aan, geloof me. Ik wil haar ook terughalen maar nu is ze te ver uit onze bereik." Zeg ik rustig waarna Mo protesterend schud met zijn hoofd. "Mijn zusje is inderdaad sterk en slim maar wie weet wat Rami met haar doet bij hem." Zegt Mo waarna ik zelf ook niet kan laten om mijn woede weg te leggen. "Hij gaat eraan als hij haar op wat voor manier dan ook heeft aangeraakt." Zeg ik moordlustig.
Pov Almas
"Ik ben terug thuis kleine bij van me!" Hoor ik de stem van Rami schreeuwen.Nee niet weer hé. Ik wacht geduldig op de bank in de woonkamer. "Kom, we gaan op bezoek bij mijn grote neef Mounir." Zegt Rami met een duivels glimlach. "Wat gaan we doen bij Mounir?" Vraag ik bang. "We gaan hem verrassen, vandaag is zijn verjaardag. Dat hoor je toch wel te weten over je vriendje." Zegt Rami waarna ik even lach. "Zal vast wel." Zeg ik terwijl ik donders goed weet dat het vandaag de verjaardag van Mounir is. Ik wou deze dag samen met hem zijn. "Nou, ga je zo naar je vriendje of ga je je nog omkleden?" Vraagt Rami aan mij waarna ik zucht en naar boven loop om mij nog eens om te kleden.
Ik doe iets vrolijks aan, ik wil Mounir niet bezorgd maken. Ik breng ook een beetje make-up aan op mijn gezicht en make-up de wallen weg en geef mezelf een gezonde uitstraling.
"Schattig hoor, je hebt jezelf helemaal opgemaakt voor hem." Zegt Rami lachend zodra hij mij ziet. "Laten we gaan sinds dat jij zo graag je neef een fijne verjaardag wil wensen." Zeg ik bot.
"Ja laten we gaan zodat daar het echte feest kan beginnen."
*************************
1063 woorden
Vergeet niet te te stemmen!
JE LEEST
A human being {VOLTOOID}
OverigDe 18 jarige Almas, verkracht, mishandeld en uit huis gezet. Niks lijkt goed te gaan tot ze gaat werken als bediende in een enorme huis en voor ruil krijgt ze onderdak en mag ze naar school. Maar wat als na een jaar de verwende zoon van de oh zo rij...