Hejka!
A więc stało się - mamy za sobą drugą część. Droga do tej chwili była trudna i żmudna, ale udało się!
Jako że skończyłam książkę, chciałabym podziękować wszystkim czytelnikom. Każda gwiazdka, komentarz, a nawet zwykłe pytanie ,,kiedy next?" sprawiało mi ogromną przyjemność. Dzięki!
Jeśli chodzi o liczbę rozdziałów, to wyszła mi ich dokładnie taka sama ilość, jak w części pierwszej. Nie, to nie było zamierzone xDDDD Nie pytajcie, jakim cudem mi się to udało. Może faktycznie jestem ścisłowcem haha
Co do trzeciej części, postanowiłam jej nie pisać. Możliwe, że niektórych z Was to oburzy, ale myślałam nad tym całkiem długo i stwierdziłam, że nie ma ona sensu. Powody? Proszę bardzo:
1. Zakończenie ,,Tu jestem, wampirku" wydaje mi się całkiem dobre i nie chce tego psuć
2. Z przykrością pragnę zauważyć, że wiele osób po przeczytaniu części pierwszej, nawet nie sięga do części drugiej (albo czyta jedynie pierwsze rozdziały, a potem ją rzuca). Nie jestem atencjuszką, a zaczęłam pisać na wattpadzie tylko i wyłącznie po to, aby poznać opinię ludzi na temat moich opowiadań i być może zapewnić niektórym dobrą popołudniową rozrywkę :P Ale mimo wszystko jest mi trochę przykro, jak 80% czytelników pierwszej części nie zwraca uwagi na drugą (zwłaszcza, że druga zabrała mi więcej pracy). Nie wiem, czy wynika to z nieciekawego zakończenia pierwszej części, czy może nieciekawego prologu drugiej, ale stwierdziłam, że pisanie dalszych tomów nie ma najmniejszego sensu.
Chcę zabrać się za coś poważniejszego - nie ff o Klausie, ale prawdziwą, pełnowartościową książkę, którą będę mogła się chwalić. Będzie to książka, w której bohaterowie, ich historia i świat przedstawiony, będą wymyśleni całkowicie przeze mnie. Tematyka będzie prawdopodobnie także dotyczyć wampirów, czy jakiś innych fantastycznych stworzeń.
Kiedy taka książka pojawiłaby się na moim profilu? Nie wiem. Prawdopodobnie nie za szybko, bo mimo dużej ilości pomysłów, nie wiem jeszcze, jak się za nią zabrać. Może będzie to data gdzieś około wakacji, możliwe, że nawet trochę później.
Jeszcze raz dzięki za wspieranie mojej twórczości, gwiazdki i komentarze!
Do następnej <3333
CZYTASZ
Splamieni krwią 2: Tu jestem, wampirku | Klaus Mikaelson
Vampire,, Każdy z nas ma w sobie iskrę zła. Kwestią tego, czy ją wykorzysta, czy nie, są jego możliwości i żal do świata, jaki posiada." Gdy wszystko wydaje się być idealne, coś musi zacząć się komplikować. W przypadku Alice i Klausa, zaczyna komplikować s...