Jepun,Tokyo.
Seorang lelaki dengan aura dingin menendang pintu kelab malam itu sebeljm masuk diikuti beberapa lelaki berpakaian yang sudah seperti askar setia.Jack berjalan menyusuri lautan manusia yang sudah menari seperti orang gila dengan bantuan orang bawahannya.
Jack menghidupkan alat komunikasinya yang ada di telinga"Ren."Panggilnya.
"Yo! dude."Balas satu suara yang jelas seorang lelaki belasan tahun.
"Akira en la sala Vip con esos chicos de yakuza. habitación número 1.(Akira in the Vip room with that yakuza guys. room number 1.)"
"Mmn."
Tangannya bermain dengan pistol peraknya sebelum menuju keruangan VIP.Jack mengarahkan orang bawahannya supaya bersiap sedia.
Pintu ditendang kuat dari luar.Akira yang ada di dalam berbincang bersama salah satu ketua yakuza disitu tersentak sebelum lelaki berpakaian hidup masuk dengan senjata api.
Ketua yakuza yang marah apabila orang masuk tanpa kebenaran bangun.
"Nani O shite iru no?!(What are doing?!)"
Bang !
Jack dengan selamba menembak dahi ketua yakuza itu.
"Headshot!"Ren menepuk tangan sambil melihat disebalik kamera cctv di skrin komputernya.Kagum.
Melihat ketua mereka sudah tumbang ditangan lelaki dengan wajah dingin itu mereka mengeluarkan katana masing-masing menyerang musuh di hadapan.
Jack menunduk sebelum kepalanya sempat ditembas oleh salah satu ahli kumpulan yakuza itu.Menangkap pergelangan tangan itu lalu menepelkan muncung pistolnya didahi ahli yakuza itu.
Bang !
Jack menendang perut yakuza itu dengan dingin.Darah yang ada di wajah nya dibiarkan lalu menembak beberapa lagi yakuza sebelum membiatkan orang bawahannya urus yang selebihnya.
"Cool!!"Mulut Ren terbuku sedikit.""También quiero jugar con mi bebé (arma) pero el jefe no lo permite. Wuhuuu ~ jack ..(I also want to play with my baby (gun) but the boss doesn't allow it. Wuhuuu ~ jack)"Rengeknya.
Jack mengabaikan rengekan Ren lalu berjalan kearah Akira yang sedang ketakutan dengan wajah jijik.
Akira mengumpulkan kekuatannya untuk keluar dari persembunyiannya walaupun masih bergetar dan hanya membuatkan Ren ketawa.
Akira berlutut dihadapan jack."J-Jack ni hanya salah faham.A-aku t-tak berniat pun nak khianat bos.."Katanya dengan sungguh-sungguh.Macam yang sentuh keluarga kyle bukan dia.Macam yang mahu jatuhkan kyle bukan dia.
Jack mengangkat sebelah kening."Oh?"
Jack memandang dingin Akira membenarkan Akira meneruskan kata-katanya.
Akira sedikit gembira apabila melihat Jack sanggup mendengar dan merasakan sedikit ada peluang untuk.Mengangguk kepala.lalu menunjukkan kearah ketua yakuza yang sudah berlubang dahi di lantai."Dia-Dia yang hasut aku.Dia suruh aku khianat kyle.Jack percayalah aku pun mangsa.."Akira sudah menangis kasihan.
"Jack per-Arhhh!!"
Bang !
Jack tidak tahan dengan drama jijik Akira terus menembak kaki Akira.
"Ouch!kaki aku~"Ren memegang kakinya seperti dia pula yang ditembak.
Akira menjerit kesakitan lalu memegang kaki yang berdarah sambil menangis membuatkan wajah yang buruk bertambah buruk.Ditambah dengan hingus yang sudah turun.
YOU ARE READING
HE BELONG TO ME,ONLY ME(HIATUS)
RomanceDalam hidupnya tiada seorang pun yang pernah menangkap perhatiannya kecuali untuk satu orang.Orang itu adalah sahabat kecilnya dan sudah lama dia merancang untuk menjadikan orang itu miliknya tapi malang nya orang yang dicintainya sudah lama lupa ak...