Kemenangan untuk pusingan pertama sudah ditentukan tidak lain tidak bukan Sains Highschool dengan mata 5-0.
Kyle menatap Joshua yang keluar dari gelanggang itu dengan diam sambil menahan untuk dirinya agar tidak terlebih teruja.
"Kau pandang apa?"Satu suara dingin tiba-tiba saja terdengar disamping.
Kyle yang mendengar suara yang tidak asing itu menunjukkan senyuman nakalnya.
"Joshua Alexander."Jujur Kyle lalu melihat Rayyan yang melihatnya dengan pandangan dingin.Oh.
"Oh.Sambunglah tengok."Katanya lalu segera ingin memusingkan badannya ingin beredar.
"Ehh.."Rayyan ditarik semula ke sisinya."Kau nak pergi mana ?"
"Tolong Chris angkat air untuk korang.."Katanya tanpa melihat Kyle.
Kyle pula melihat tiada orang disekitar mengucup pipi Rayyan seklilas.Tangan Rayyan digenggam.
Tangan Kyle ditepis Rayyan pula."Tepi lah.."Bengangnya.
"No.."Suaranya sedikit tegas."Kau cemburu."Katanya seperti mengatakan fakta dan bukan pertanyaan.
"Mana ada."
"Ah..ke kau ada minum cuka semalam tanpa pengetahuan aku?"Gurau Kyle.
Melihat Senyuman itu Rayyan berkata."Senyum-senyum jahit mulut tu baru tahu.."
Kyle mengangkat keningnya."Kau jahit,kau yang rugi.."Bisiknya membuatkan Rayyan sedikit merasa geli.
"Tsk."
Kyle tertawa kecil."Aku tengok Joshua sebab dia lawan yang kuat.."Jelas Kyle.
"Tapi tak sekuat kau.."Kyle menarik Kepala Rayyan untuk mengucup bibir itu lembut.
Rayyan sudah membulatkan matanya tangannya tanpa sedar menggenggam baju Kyle.Bercium di tempat yang akan dimasuki sesiapa saja membuatkan Rayyan lebih gementar.
Bukan lah dia takut orang tahu hubungannya dengan Kyle sebab dia tak kesah apa yang orang cakap tapi Rayyan tak boleh kawal perasaan takut dan gementar apabila melakukan hal yang seharusnya pasangan lakukan.
Perlahan-lahan matanya ditutup sebelum membalas ciuman itu.
Lama-kelamaan ciuman yang lembut itu bertukar kasar dan penuh dengan keinginan.
Bunyi-bunyi disebabkan ciuman keduannya jelas terdengar.
Tangan Rayyan yang menggenggam baju Kyle tanpa sedar mula melingkari leher Kyle.
Kyle melingkari tangannya di pinggang Rayyan untuk menyokong badan Rayyan.Kepalanya dimiringkan untuk memperdalamkan ciuman sambil tangannya menolak belakang kepala Rayyan ke arahnya.
Kepala Rayyan sedikit mendongak kerana ketinggian mereka yang berbeza sedikit.
"mph~"Rayyan terkejut apabila dirinya tanpa sadar mengeluarkan bunyi sebegitu rupa.
Kyle pula hanya tertawa sebelum menjauhkan bibirnya dari bibir Rayyan.Kedua dahi mereka saling bersentuh sebelum bertatapan dalam diam.
Rayyan menatap mata coklat itu yang hanya penuh lembut menatapnya.Tangannya tanpa sedar mengusap mata itu.Rayyan tidak tahan untuk memikirkan apa yang terjadi kepadanya apabila mata coklat yang kini menatapnya dengan lembut melihat orang lain dengan pandangan yang sama ?
Mungkin orang itu dibunuhnya ?
Dirinya tiba-tiba saja terfikirkan cara yang gelap untuk menghapus orang yang mengambil sesuatu yang menjadi miliknya.
"Kau.."katanya dalam nafas yang belum stabil."Jangan berani pandang orang lain dengan pandangan mata kau sekarang.."Rayyan berkata dengan nada yang penuh ancaman.
"Kalau tak-"
"Tak-"Kyle memotong Rayyan.Kalau tak apa yang akan jadi Kyle dah tak payah nak fikir.
Mendengar itu Rayyan berubah kelam.
"Aku tak akan berani.."Kata Kyle.Sedikit gembira apabila melihat Rayyan yang jelas cemburu itu."I'm yours...forever.."Katanya lembut.
Tahu dirinya dipermainkan,Rayyan mengigit bibir Kyle lalu dilepaskan dengan senyuman puas.
"Hiss-"Desisnya.Ayo..sakit do..
"Dah aku nak keluar."Kata Rayyan namun dihentikan oleh Kyle.
"Kenapa pula ?"
"Aku dah cakap aku kena tolong Chris dekat luar,kan?"
"Oh.."Rayyan dipandang."Tadi tu bukan alasan lah ye?"
"Ingat aku kau ke ?"Rayyan menjulingkan matanya.
Kyle mengangkat bahu tanda tak kesah sebelum memeluk bahu Rayyan untuk keluar dari kem pasukannya.
****
YOU ARE READING
HE BELONG TO ME,ONLY ME(HIATUS)
RomanceDalam hidupnya tiada seorang pun yang pernah menangkap perhatiannya kecuali untuk satu orang.Orang itu adalah sahabat kecilnya dan sudah lama dia merancang untuk menjadikan orang itu miliknya tapi malang nya orang yang dicintainya sudah lama lupa ak...