Bab 20

685 48 4
                                    

Sekali lagi matanya coklatnya samar-samar berubah warna hitam pekat sebelum kembali normal.

Akira hanya sempat menatap mata yang jelas tanpa ada perasaan itu dengan perasaan gentar itu melainkan hanya ada kepuasan di mata itu.Dia seperti melihat malaikat pencabut nyawa menarik jantung keluar dengan kejam.Di saat ini juga Akira seperti menyesal atas semua tindakannya yang tidak berotaknya.

BANG !

Suara tembakan pistol bergema.Kyle melirik mayat Akira yang telah terbaring tidak bernyawa dengan tatapan dingin.

Jack melihat pemandangan itu tanpa riak bagaikan sudah terbiasa,Ren pula sudah bersiul kagum melihat kekejaman Kyle.

"Arhhh!!!pem-pembunuh!"

Wanita seksi yang dari tadi ketakutan tidak tahan mengeluarkan jeritan nyaring apabila melihat aksi berdarah di hadapannya.

"Pembunuh!"

"Ai,senyap lah pelacur!"

Bengang pula Ren.Tangannya sudah ingin menapar wajah wanita itu yang mantap mereka dengan gentar.

"Arhhh!!"Wanita pelacur itu dengan gentar mundur ke belakang dengan takut dirinya dibunuh.

Ren yang melihat tangannya belum sampai tapi pelacur dihadapannya seperti tikus terserempak dengan kucing hanya menjulingkan mata.

"Tau pun takut.buat maksiat tak takut pula?mak ayah kau tau tak kau kerja sini?dosa tau tak kerja pelacur ni.."Melihat tiada tanggapan Ren mengacukan pistolnya."jawap lah set*n kau ada mulut ke tak ada?"

"M-mak ayah aku dah tak ada.."

Sempat pula kau menjawab...

"Dah tu pergi lah buat kerja elok sikit nak buat benda tak baik ni dah kenapa?"haih..tak tahu lah aku dengan zaman sekarang ni..banyak kerja yang boleh dicari tapi pilih juga kerja tak baik...

Katanya dalam hati tetapi tidak sedar kerja dia sekarang juga tidak ada kurangnya.

Pak !

"Diam lah mangkuk!"Jack yang tidak tahan dengan bebelan Ren yang tak sedar diri itu menapar belakang kepala Ren dengan geram.

"Sakit tu b*bi!"

"Yang kau nak membebel orang ni kenapa?"

"Eh suka hati aku lah mulut aku bukan mulut kau.."

"Mangkuk!"

Tak!

Keduanya berhenti bergaduh apabila melihat kyle yang dengan senyuman manis tak sampai ke telinga sambil mengacukan pistol ke arah mereka.

"Diam mangkuk!Aku tembak nanti biar mandul dua-dua baru tahu."

Melihat kedua sudah berhenti sambil mengangkat tangan tanda mengalah baru lah kyle menurunkan tangan yang memegang pistol lalu berjalan ke arah pelacur yang dari tadi menjadi penonton sedia babak drama tak laku dua 'mangkuk' itu.

Kyle mencangkung.Tersenyum pada wanita yang jelas menggigil ketakutan.

"Takut?"Tanya dengan suara manis.

Kalau bukan sebab wanita itu melihat jelas lelaki yang bagaikan malaikat ini membunuh dengan mata kepalanya sendiri mungkin kali ini dia tanpa ragu mengangguk lemah.

Tapi sekarang setelah mengetahui lelaki itu pembunuh dia ketakutan sehingga tidak berani mengeluarkan bunyi apalagi memjawap pertanyaan itu dan hanya dapat menunduk.

Kyle tidak hanya tidak marah apabila tidak menjawab melainkan menatap dengan mata tersenyum.

Kyle tertawa kecil lalu mengangkat dagu pelacur itu dengan hujung pistolnya."kalau aku dengar kau bocorkan hal ni,aku takkan ragu-ragu bunuh semua kau dengan orang terdekat kau.."

HE BELONG TO ME,ONLY ME(HIATUS)Where stories live. Discover now