"f*ck!!"
Ren yang diluar terkejut mendengar bunyi letupan itu.Dengan cepat melihat CCTV di skrin Komputer ribanya.
"Kyle benda apa yang kau letupkan tu..."Ren dah mengelengkan kepala.
Jelas terlihat Kyle yang mengakibatkan letupan itu.
"Kau mampus terus tak apa lah ni tak..haih menyusahkan kehidupan damai aku je tengok muka monyet kau.."
Ren mengambil peluang untuk meluahkan perasaan tidak puas hati nya terhadap Kyle.
Kyle yang keluar dari reruntuhan itu ditatap dengan pandangan dengki.
***
Jack menendang pintu itu sebelum masuk ke dalam.
"Abang Jack!"
"Kau tak apa-apa?"Tanya Jack lalu mendekati Dylan sebelum ikatan yang mengikat Rayyan dan Dylan dibuka.
"Okay cuma abang Rayyan je yang tak okay."Dylan mengosok pergelangan tangannya yang sedikit lenguh.
Rayyan yang jelas terlihat pucat ditatap sekilas sebelum berdiri
"Mn.Mari pergi cepat.""Mhm."Dylan mengangguk sebelum mengangkat Rayyan berdiri sebelum mengikut langkah Jack.
Badannya sedikit tidak seimbang disebabkan berbezaan badannya yang kecil dengan Rayyan.
"Eh Abang Jack kejap."Katanya.
"Perempuan tu macam mana?"Tanyanya lalu menunjuk ke arah Diana yang masih tidak sedarkan diri di hujung dengan dagunya.
"Tsk.menyusahkan."Katanya sebelum dengan kasar mengangkat Diana dengan gaya mengangkat karung dibahunya.
Jack berkerut.berat!
"Jom.."Katanya lalu beredar dari situ.
Dylan tersengih lalu mengikut langkah Jack keluar dari ruangan bilik itu.
"Mhm.."Rayyan berkerut apabila merasa dunianya bergoyang.
Dylan memusingkan Kepalanya apabila mendengar suara itu."Abang Rayyan bertahan..kita dah nak keluar dah ni.."
Dylan tidak lagi mendapat jawapan dari Rayyan.Dia juga tidak kesah.
"Huhu brother cepat lah datang!!"
Dylan dengan susah payah melangkah sambil menyokong badan Rayyan.
Peluh menitik di dahinya.
Jack juga hanya memandang Dylan yang jelas kepenatan dari hujungnya sebelum mengangkat bahunya tak kesah lalu berjalan dengan langkah besar.
Satu cahaya melintas di matanya membuatkan Jack terhenti sebelum menjerit."Dylan tunduk!"
Dylan yang masih terpinga-pinga menunduk sebaik saja disuruh.
Sekilas itu suara tembakan terdengar.Dylan memucat apabila menyedari tembakan itu jelas terarah ke arahnya.
Bang !
Jack memusingkan kepalanya untuk mencari arah tembakan tadi.
Bang !
Satu lagi bunyi tembakan terdengar dari arah yang berlainan.
Satu objek jatuh dari atas.
Bam !
Jelas tembakan itu yang mengakibatkan orang itu jatuh.
"Brother!"
Dylan menjerit dengan teruja apabila melihat abangnya keluar dari satu lorong mengacukan pistolnya ke suatu tempat sambil tangan kirinya menarik karung yang Dylan tak tahu apa isi di dalam itu.
YOU ARE READING
HE BELONG TO ME,ONLY ME(HIATUS)
RomanceDalam hidupnya tiada seorang pun yang pernah menangkap perhatiannya kecuali untuk satu orang.Orang itu adalah sahabat kecilnya dan sudah lama dia merancang untuk menjadikan orang itu miliknya tapi malang nya orang yang dicintainya sudah lama lupa ak...