"kau buat apa ?"Rayyan bertanya apabila melihat gelagat pelik Kyle.
"mhm?"Kyle buat muka polos."Tak buat apa-apa."katanya tetapi membuatkan Rayyan menatap dengan curiga kearah Kyle.
"Kau nak mandi dulu ke?"Kyle menukar tajuk perbualan lalu mengambil sehelai tuala mandi dari dalam almari.
"mn."Tuala itu diambil dari tangan Kyle sebelum melangkah masuk ke dalam bilik mandi.
Kyle berpeluk tubuh melihat Rayyan masuk ke dalam bilik mandi."Hati-hati mandi tu,nanti tergelincir."
Pintu bilik mandi ditutup."...aku tahu."Rayyan menjawab dari dalam bilik mandi.
"Nak aku temankan tak?"Kyle mengusik.
Melihat tidak ada jawapan dari dalam Kyle berkata lagi,"Senyap maksudnya setuju."Ujarnya lalu sudah mengambil selangkah ke pintu bilik mandi.
"huh ?"
"aku masuk ni~"
Kyle bersandar pada pintu dengan senyuman nakalnya.Beberapa saat langsung tiada tanggapan dari dalam.
"Fine,aku gurau je.siapa lah aku nak temankan kau mandi.Boyfriend pun macam tak.Haih...nasib lah aku.."Kata Kyle sengaja.
"Kau nak tidur luar?"
"........"
Mendengar itu,Kyle sudah kecut perut."Sampai hati kau ian...."Kyle sudah berdramatik seorang diri bagaikan seorang memanah jantungnya.Badannya meleret jatuh.
"........."
Mendengar tiada balasan kyle berdecit.Bangkit semula.
Kepala dihentakkan perlahan pada pintu beberapa kali."Nak mandi dengan dia pun tak boleh.."Rungutnya sebelum Kyle berpusing bertindak untuk keluar dan mandi di bilik lain.
Belum sempat Kyle melangkah, satu tarikan menarik lengan Kyle dari belakang membuatkan Kyle sedikit tidak stabil.
"Berhenti mengarut."
BAM!
Kyle menelan air liurnya yang terasa kesat itu apabila menatap sepasang mata hitam yang kini melihatnya bagaikan singa yang marah.
Glup !
Tapi jangan salah sangka pula.Kyle bukan takut akan singa yang tengah berang dihadapannya melainkan disebaliknya.
Kyle boleh rasakan perasaan yang meluap-luap di dalam diri.Matanya melirik mata yang tajam memandangnya,turun ke bibir yang merah basah serta seksi itu sebelum matanya bagaikan menjamah tubuh Rayyan yang ketika ini hanya memakai seluar hitam.
Seksi dengan rambut basahnya .
Kulit putih tanpa celah itu..
Pinggan ramping itu...
Empat ketul six pax yang menambahkan keseksian yang jelas terlihat ...
Jelas dirinya terpukau melihat penampilan Rayyan yang disaat ini.
Rayyan yang melihat Kyle seperti dipukau, menutup matanya sejenak sebelum dibuka.
Urat kepalanya jelas timbul apabila mendengar dialog dramatik Kyle dari dalam tadi.Rayyan menghela nafas agar dirinya lebih tenang.Tahu dirinya tidak dapat berbuat apa-apa dengan lelaki dihadapannya sebelum memusingkan badannya untuk menyambung perbuatannya yang terhenti tadi.Kyle seharusnya sekali-sekali diberi pelajaran.
Dengan membelakangi Kyle,Rayyan mula membuka seluarnya.
Zap !
Rayyan yang jelas terdengar suara nafas ditahan dari belakang tersenyum kecil sebelum membuka seluarnya meninggalkan hanya boxer hitamnya.
YOU ARE READING
HE BELONG TO ME,ONLY ME(HIATUS)
RomanceDalam hidupnya tiada seorang pun yang pernah menangkap perhatiannya kecuali untuk satu orang.Orang itu adalah sahabat kecilnya dan sudah lama dia merancang untuk menjadikan orang itu miliknya tapi malang nya orang yang dicintainya sudah lama lupa ak...