BÖLÜM ON

80 80 1
                                    

Yeni bölüme hoş geldiniz. Keyifli okumalar dilerim. 🤗

Elizabeth odasına gitti ve camın yanındaki koltuğa oturdu. Bugün yaşadıklarını düşündü. Onun için değerli ve verimli bir gündü.

Mutluydu. Önceki hayatından daha mı iyi yoksa daha mı kötü bunu düşünmekten kendini alı koyamadı. Bir karar veremedi. O da bunu Daniel ile tartışmaya karar verdi. Bir hafta sonra tekrar görüşeceklerdi. Annesinin hatalarını düşünmek ve düşünmemek arasında kaldı. Sonra düşünmemeye kara verdi. Sadece bir günü mutlu olsun istiyordu. O yüzden onları umursamadı ve mutlu olmaya çalıştı.

Pencereden hala bakıyordu. William'ın hikayesin gerçekten çok merak ediyordu. Samantha'nın kötü biri olduğunu düşünmeye başladı. Çünkü hem çevresine kötü enerji veriyordu. Hemde zorbalık yapıyordu. Ancak Samantha'nın gizemli havası onu kendine çekiyordu.

Aklından bir sürü şey geçip durdu. Düşüncelerinin en dibine daldı. Düşünceleri hiçte iyi değildi. Aklını dağıtmak için televizyonunu açtı ve Sarah'ın ona verdiği tığ ile uğraştı. Tam o sırada hasta bakıcısı Sarah geldi ve ona yemeğini getirdi.

Elizabeth: Teşekkür ederim.

Sarah: Rica ederim, hem teşekkür etmene gerek yok bu benim görevim.

Elizabeth: Evet. Ama ben yinede edeyim.

Sarah: Demekki verdiğim tığ ve ip ile örgü örüyorsun.

Elizabeth: Evet öyle yapıyorum.

Sarah: Ne örmeyi planlıyorsun?

Elizabeth: Hiçbir fikrim yok.

Beraber gülüştüler ardından Sarah Elizabeth'e bir şeye ihtiyacın olursa beni çağır dedi ve odadan çıktı. Elizabeth yemeğini iştah ile yedi.

Zaman hızlı geçiyordu. Haftalar gelip geçti.

~ BÖLÜMÜN SONUNA GELDİNİZ ~
Umarım bölümü ve hikayeyi beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmezseniz sevinirim. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere!

SENİN İÇİN ANNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin