Yeni bölüme hoş geldiniz. İyi okumalar dilerim! 🤗
William: Dediğim gibi ben pilotum ve hava araçları gökyüzü hep hoşuma gitti. Bu yüzden paraşütü çok severim. Araçlarla ilgilenirim. Teknoloji hoşuma gider. Bir tane çocuğum var. Onunla oynamayı severdim.
Elizabeth: Neden severdiniz?
William: Kim olsa sever.
Elizabeth: Hayır, o anlamda değil. Neden geçmiş zaman kullandınız onu soruyorum. Şuan onunla görüşemiyor musunuz?
William: Hayır o benim asla ulaşamayacağım bir yerde. Toprak ile bütün olmuş bir halde.
Elizabeth çok üzüldü. İçinden keşke sormasaydım diye geçirdi ama çok geçti.
William: Üzülmüşe benziyorsun.
Elizabeth: Evet. Ölmesine üzüldüm. Allah rahmet eylesin.
William: Teşekkürler. Senin kadar iyi kalpli bir seri katil görmemiştim. İyi bir kızsın ve öldürmeye zorlanıldın ya da rol yapıyorsun.
Elizabeth: Rol yapmadığıma eminim. Bende hobilerimden bahsedeyim demek isterim ama hobim yok galiba.
William: İllaki vardır. Biraz düşün.
Elizabeth: Dışarı pencereye bakıp hayal kurmayı seviyorum.
William: Ne kadar güzel.
Pastalarını yediler ve sohbet ettiler. Ardından arkalarında Laura ve Sophia koşuşturuyordu. Sophia gelip Elizabeth'in omzuna dokundu ve ebe dedi.
Laura: Bizimle oynasanıza.
Sophia: Evet bizimle oynayın.
Elizabeth, William'a baktı. William başı ile olur işareti yaptı.
Elizabeth: Ben varım. William sende bizimle oynamak ister misin?
William: Neden olmasın siz oynamaya başlayın ben pastamı bitirip geliyorum. Elizabeth bak sana bir bilgi daha oldu. Ben obur bir insanım.
Hepsi güldü. Oynamaya başladılar. Elizabeth yaşayamadığı çocukluğunu burada buldu. Bazen burası ona bir hapisane gibi geliyordu. Bazen ise en mutlu olduğu yer gibi geliyordu. Etkinliğin bitmesine ve herkesin odalarına dağılmasına çok az kalmıştı. Elizabeth odasına gitmek ve karamsar düşünceleri ile baş başa kalmak istemiyordu. Ancak şuan odasına gitmeyi düşünmek yerine anın keyfini yaşadı. William da onlara katıldı. Bir kaç kişi daha katılmıştı. Hep beraber oyunlar oynadılar. Güldüler, terlediler, bağırdılar. O sırada Samantha onları küçümser bir şekilde izledi.
Hava yavaş yavaş kararmaya başladı ve saat altı da bir birlerine veda ettiler. Bir sonraki etkinlikte buluşmak üzere birbirlerine söz verdiler. William ise, Elizabeth'e oda numarasını verdi istedikleri zamanda birbirlerini görebilsinler diye. Elizabeth'te aynısını yaptı. Ardından onlarda ayrıldılar ve görevliler ikisinide odasına götürdü.
~ BÖLÜMÜN SONUNA GELDİNİZ ~
Umarım bölümü ve hikayeyi beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmezseniz sevinirim. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİN İÇİN ANNE
Aventura"Seninle aynı kaderi paylaşmak, can yakıyor. Hayatımı sana adamıştım. Artık sen yoksun. Sen yoksan bende yokum. Her şey senin içindi anne. Elveda..." Elizabeth adında bir kız. Her şey Tony'nin ailesini terk etmesi ile başladı. Annesi yüzünden gözü...