BÖLÜM OTUZ DOKUZ

1 0 0
                                    

Merhabalar!
Yeni bölüme hoş geldin/hoş geldiniz.
Umarım beğenirsiniz.
Keyifli okumalar diliyorum.


Elizabeth'in yaşama nedenlerinin hepsi yok oldu. Peki ya şimdi, şimdi ne yapacaktı. Ruhhen ölümü gerçekleşmişti. Elizabeth yaşamının son kalan süresinde bedensel ölümünü bekleyecekti. O zamana kadar yaşayan bir ceset gibi olacaktı.

𝘠𝘢ş𝘢𝘺𝘢𝘯 𝘣𝘪𝘳 𝘤𝘦𝘴𝘦𝘵...

***

Sarah: Adam, Elizabeth iyi değil. Bence Daniel'in evi onu daha da kötü etkileyebilir. En iyisi bizimle kalması.

Adam: Katılıyorum. Hadi gel Elizabeth gidelim bu evden.

Adam, Elizabeth'in kolundan çekti. Daha eve girmeden evin bahçesinden çıktılar. Sarah'ın aracına binip, Sarah'ın evine gittiler.

***

Tony evden uzaklaştı.

Tony içinden "Artık kendime geldim. Ailemi birleştirebilirim." Diye geçirdi içinden. Daniel'in ölümü büyük bir tesadüftü. Bu tesadüf Tony'nin işine geldi. Artık Elizabeth'i yanına almak için o kadar çok uğraşmasına gerek yoktu. Martha'nın gönlünü kazanmak ise çok kolay olucaktı. Tekrardan  mutlu ve huzurlu bir aile olabileceklerdi.

Martha'nın gittiği akıl hastanesini bulması gerekiyordu. Eski yayım gazatelere baktı ancak bir bilgi yoktu. Tony'de birkaç akıl hastanesine uğradığı. Sonunda onun bir aralar kaldığı akıl hastanesini buldu.

Tony: Martha burda mı kalıyor?

Danışman: Bir bakayım. Bir aralar burada konaklamış evet.

Tony: Bir aralar mı? Peki şuana nerde?

Danışman: Nesi oluyorsunuz?

Tony: Eşiyim.

Danışman: Kimliğinize bakabilir miyim?

Tony: Buyrun.

Danışman: Tamamdır. Soy adlarınızda aynı.

Tony: Martha şuan nerede?

Danışman: Kanser teşhisi kolunduğu için hastanede kalıyor.

Tony: Olamaz. Hangi hastane?

Danışman ona hastaneyi söyledi.

Danışman: Bu arada Martha Hanım'ın birkaç eşyası var. Tanıdığı birisine vermem istendi. Buyrun.

Tony: Teşekkürler. İyi günler.

Tony eşyaları alıp hastaneden çıktı. Bu eşyaların Elizabeth'te durması en mantıklısıydı. Tony, Daniel'in evine gitti. Bahçeye bakındı. Kimsecikler yoktu. Zili çaldı. Kapıyı tıklattı. Açan olmadı. Tony en sonunda pes etti. Eşyaları bahçenin içine bir ağacın kenarına koydu. Üstünde Elizabeth yazan bir kağıt bıraktı ve hastane yolunu tuttu. Hastaneye girdi. Martha'nın yanına girmek istedi ama Martha'nın mikrop kapma ihtimali vardı. Eğer mikrop kaparsa vücudu buna dayanamazdı ve ölümü kaçınılmaz olurdu. O yüzden ziyaretçi kabul edemiyordu. Tony üzgün bir biçimde kaldığı otele döndü.

SENİN İÇİN ANNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin