Merhabalar!
Yeni bölüme hoş geldiniz.
Umarım beğenirsiniz.
Yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmezseniz çok sevinirim.
Keyifli okumalar diliyorum.Gece zor geçmişti. Elizabeth gece boyu bir uyanık bir uykudaydı. Uykusunu tam alamamış bir şekilde güne uyandı. Odada ki pencereye doğru yaklaştı ve dışarı baktı. Bir anda kalbinde bir düğün hissetti. O pencere ona hastanede geçirdiği güzel günleri ve Daniel ile geçirdiği güzel günleri hatırlattı.
Elizabeth içinden şöyle" Ne de olsa her güzel şeyin bir sonu var. O güzel günlerinde sonu geldi. Şuan kötü günlerdeyim ama güzel günler gelecektir. Çok yakında onları görüceğimi inanıyorum ya da o çok yakın zaman olsa bile onları göremeden ölürüm. " geçirdi. Elizabeth'in kulağının dibinde sürekli bir uğultu sesi ve öl diyen bir fısıltı sesi var gibiydi. Elizabeth bunları kafasında kurduğunu düşünüyordu ama düşüncelerini çok kötü yönde etkiliyordu.
Elizabeth artık pencereyi bırakıp hazırlanmaya başlamasının gerektiğini fark etti ve lavaboya yöneldi.
Sarah ve Adam çoktan uyanmış ve kahvaltılıkları hazırlıyorlardı. Elizabeth'te işlerini bitirip yanlarına gitti ve onlara kahvaltı hazırlığında yardımcı oldu. Etrafta âdeta ölümcül bir sessizlik vardı. Kahvaltı hazırlanıp yemek yemeye koyuldular ama o sessizliğin sonu hiç gelmedi. Kimsenin neşesi yoktu, kimsenin konuşası yoktu. Herkes yemeğini yiyip kalktı ve hazırlanmaya başladı.
Herkes hazır olduktan sonra mahkemeye salonuna gitmek için yola koyuldular. Mahkemeye vardıklarında avukatlarıyla karşılaştılar. Sarah, Adam ve avukat biraz aralarında konuşurken Elizabeth'in yanına Tony geldi.
Tony: Günaydın prenses.
Elizabeth: Günaydın.
Tony: Bugün nasılsın bakalım?
Elizabeth: Kötüyüm sanırım.
Tony: Neden?
Elizabeth: Kalbimde bir düğüm var gibi hissediyorum. Yutkunamıyorum âdeta.
Tony: Benimde öyle şeyler yaşadığım zamanlar oldu ama merak etme. Geçicek. Hele beraber yaşamaya başlayalım. Bir elini sıcak sudan çıkartmayacağım. Çok mutlu olacağız. Annen de belki iyileşir. Hep beraber güzel bir hayat süreriz.
Elizabeth: Umarım.
Tony: Tekrar beraber olmamızdanw mutlu musun?
Elizabeth: Bilmiyorum. Bir anda her şeyi yıktın ve şimdi geri toparlamaya çalışıyorsun. Fakat pek başarılı değilsin.
Tony: Neden?
Elizabeth: Çünkü geçmişte yapılan hataları asla düzeltemeyeceksin. Bazı yaralar hiç kapanmayacak. Unutma bir kağıdı buruşturup tekrar açtıktan sonra kağıt eski haline dönemez.
Tony: ...
Uzaktan Sarah'ın sesi duyuldu.
Sarah: Elizabeth hadi gel!
Tony: Mahkeme birazdan başlar. Hadi şimdilik ayrılalım.
Elizabeth: Son bir soru sormak istiyorum. Neden rüşvet kullandın? Kendine hiç mi güvenmiyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİN İÇİN ANNE
Adventure"Seninle aynı kaderi paylaşmak, can yakıyor. Hayatımı sana adamıştım. Artık sen yoksun. Sen yoksan bende yokum. Her şey senin içindi anne. Elveda..." Elizabeth adında bir kız. Her şey Tony'nin ailesini terk etmesi ile başladı. Annesi yüzünden gözü...