Yeni bölüme hoş geldin/ hoş geldiniz. Keyifli okumalar dilerim.
Hastaneye gitmeleri ardından 4 gün geçti. Elizabeth uyandığında komedinin üstünde bir telefon gördü. Telefonu açmak yerine Daniel'in yanına gitti. Daniel mutfakta oturmuş güneşin hafif dokunuşlar ile yaydığı ışığın altında tkitap okuyordu.
Daniel: Günaydın kızım.
Elizabeth: Günaydın baba. Bugün ne yesek acaba?
Daniel: Benim için fark etmez. Bu arada komidinin üstündeki hediyemi gördün mü?
Elizabeth: Evet gördüm. Teşekkürler.
Daniel: Rica ederim. Bak aklıma bir fikir geldi. Patates kızartması yemeye ne dersin? En sevdiğindir.
Elizabeth: Beni çok iyi tanıyorsun.
Daniel: Ne de olsa kızımsın. Tabii ki iyi tanıyacağım. Hızlıca beraber yapıp yiyelim. Yoksa özel dersine geç kalacaksın.
Elizabeth: Tamam baba.
Daniel güneşin o güzel ışınlarından uzaklaştı. Severek okuduğu kitabın iki sayfasını arasına ayracını koydu. Koltuğundan yavaşça kalktı. Elizabeth'in yanına geldi. Ardından işe koyuldular. Kahvaltılarını ettiler. Elizabeth'in karnı tıka başa doldu. Eşyalarını da hazırladı. Özel dersi için hazırlandı. İçinde bir şeyler vardı. O gün sanki farklı bir şey olacaktı. Mary geldiğinde ona önemli bir haber ile gelmişti.
Mary: Merhaba Elizabeth.
Elizabeth: Merhaba Mary. Nasılsın?
Mary: İyiyim sağ ol. Sen nasılsın?
Elizabeth: İyiyim bende.
Mary: Elizabeth sana bir şey sorabilir miyim?
Elizabeth: Seni dinliyorum.
Mary: Okula gitmek ister misin?
Elizabeth: İsterim.
Mary: Güzel. O zaman asıl konuma geleyim. Seninle çok ilerledik. Artık liseye gidebilirsin. Yeterli bilginin olduğunu düşünüyorum. Ancak bir şart var.
Elizabeth: Ne şartı?
Mary: Seni okula yollamadan önce bir test yapacağım. Testin sonuçlarına göre eksik olduğun yerlere biraz daha bakacağım. Çok eksiğin yoksa artık özel ders görüyor olamayacaksın. Çok eksiğin varsa onları daha çok tamamlamaya çalışacağız.
Elizabeth: Güzel. O zaman hemen teste geçelim.
Mary: Belirtmeliyim. Annen sayesinde bu kadar hızlı ilerledik. Sana çoğu bilgiyi tek başına o öğretmiş. Belli ki harika bir kadın.
Elizabeth: Evet o harikadır.
Mary: Bak işte bu test. Sana süre tutacağım hazır mısın?
Elizabeth: Evet hazırım. Hadi başlat.
Mary süreyi başlattı. Elizabeth elinde kalem ile soruları okuyup çözmeye çalışıyordu. Saniyeler ardından dakikalar geçti. Çözemediği soru sayısı 100 soruluk teste 2'ydi. Elizabeth süre bitmesinden 10 dakika önce bitirdi. Çözemediği sorulara tekrar geldi. Ancak yine yapamayınca bıraktı. Mary ile vedalaştılar. Elizabeth sonuçlarını çok merak ediyordu. Aynı şekilde Mary'de merak ediyordu. İkiside hem sonuçları merak ediyordu hem de sonuçların iyi olmasını ümit ediyordu.
Elizabeth, Daniel'ın aldığı telefonu incelemek için odasındaki koltuğa oturdu. Telefon rehberinde bakınca Daniel'i , Sarah'ı, Adam'ı ve müdürü gördü. Telefon numaraları kayıtlıydı. Bir anda telefon titredi. Arayan Daniel'di. Elizabeth hemen açtı. Biraz konuştular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİN İÇİN ANNE
Avventura"Seninle aynı kaderi paylaşmak, can yakıyor. Hayatımı sana adamıştım. Artık sen yoksun. Sen yoksan bende yokum. Her şey senin içindi anne. Elveda..." Elizabeth adında bir kız. Her şey Tony'nin ailesini terk etmesi ile başladı. Annesi yüzünden gözü...