BÖLÜM OTUZ DÖRT

11 10 3
                                    

Merhaba! Yeni bölüme hoş geldin. Hoş geldiniz. Keyifli okumalar diliyorum.

Hasta bakıcılar yardımıyla Elizabeth biraz daha sakinleşti. Elizabeth hiçbir şey düşünmüyordu. Daha doğrusu düşünemiyordu. Daniel işi bittikten sonra Sarah'ın çağrısını gördü. Görür görmez geri dönüş yaptı. Sarah, telefonunun arama sesi ile irkildi. Arayanın Daniel olduğunu görünce hastaneye gidip gitmedikleri hakkında ne söyleyeceğini düşündü bir süre. Bir karar veremeyince Elizabeth'e sordu. Elizabeth ise gitmemiş gibi davranma fikrini uygulamayı önerdi. Sarah'ta tek çaresi olduğu için kabullendi.

Sarah: Merhaba, Daniel nasılsın?

Daniel: İyiyim, sen? Kusura bakma. Acil bir hastam olduğu için geç cevap verdim.

Sarah: Önemli değil. Zaten acil değildi. Biz biraz fazla dolandıkta onu haberdar etmek istedim birde Elizabeth seni özlediği için konuşmak istemiş.

Daniel: Öyle mi? Elizabeth'e verebilir misin? Onunla konuşmayı çok isterim.

Daniel'in içi yumuşacık olmuştu. Karısından sonra en değer verdiği insandı Elizabeth. Onun düşünceleri, duyguları vb. her şey Daniel için çok önemliydi. Ona çok değer veriyordu.

Sarah telefonu Elizabeth'e uzattı.

Elizabeth:Merhaba Daniel.

Daniel: Merhaba kızım. Beni özlemişsin diye duydum. Doğru mu?

Elizabeth: Evet doğru.

Elizabeth'in sesi titriyordu.

Daniel: Senin sesin mi titriyor?

Elizabeth: Hayır. Pek çekmiyorda o yüzden öyle geliyordur.

Daniel: Büyük ihtimalle. Hadi o zaman kapatalım. Akşam bol bol hasret gideriz zaten.

Elizabeth: Tamamdır. O zaman görüşürüz.

Daniel: Görüşürüz

Telefon araması sonlanınca Sarah, Elizabeth'e uzun süre baktı. Elizabeth ise tavana bakıyordu.

Sarah: Gerçekten o senin bahsettiğin kadın mı?

Elizabeth: Annemden mı bahsediyorsun?

Sarah: Evet.

Elizabeth başını sağladı. Sarah'ın gözünde Martha'nın yeri düşmüştü. Elizabeth'in gözünde kendi değeri düşmüştü. Martha ise tamamiyle akıl sağlığını kaybetmişti. Ne söylediğini bilmiyordu bile. Ne kadar çok kötü şeye sebep olduğunun farkında değildi.

Sarah: Daha iyi misin?

Elizabeth: Asla eskisi gibi iyi olamayacağım. Yaşam amacım gitti.

Sarah: Öyle deme lütfen. Biz varız. Hadi eve dönelim.

Sarah, Elizabeth'i kolundan tutarak kaldırdı. Beraber hastaneden çıkıp arabaya bindiler. Çok sessiz bir yolculuğun ardından Daniel'in evine vardılar. Elizabeth, Sarah'a veda etmeden eve girdi. Odasına çıkıp penceresine baktı. Elbiseyi arabada unuttular. Daniel gelince günlük rutinlerini tekrarladılar ama bir şey farklıydı. Elizabeth hiç konuşmuyordu. Konuşsa bile kısa kesiyordu. Daniel bir sorun olduğunu anladı.

SENİN İÇİN ANNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin