Yeni bölüme hoş geldin/ hoş geldiniz. Keyifli okumalar dilerim.
Elizabeth: Keşke pasta hiç bitmeseydi. Tadı çok güzeldi.
Daniel: Eğer her şey yolunda giderse. Evime geldiğinde seni kocaman bir pasta bekliyor olucak.
Elizabeth: Harika bir babasın.
Daniel: Sende harika bir evlatsın.
Elizabeth şimdiden Daniel'i babası olarak görmeye başladı. Daniel'de Elizabeth'i kızı olarak görüyordu. Ardından birbirlerine gülümsediler.
Daniel: Ben bugün işten izin alacağım. Ardından seni evlatlık alabilmek için elimden geleni yapacağım.
Elizabeth başını salladı. Etrafı toplama işi bittiğinde Sarah'ı çağırdılar. Sarah, Elizabeth'i odasına götürdü. Daniel'de bir haftalık iznini çıkartıp işe koyuldu.
Elizabeth: Bu tulum bende kalabilir mi? Hem güzel bir anısı var hem de çok ama çok tatlı durdu.
Sarah: Tabii ki de kalabilir. Ben bu tulumu senin olsun diye aldım.
Elizabeth: Benim ölçülerimi nasıl tahmin ettin?
Sarah: Aynı beden giyiyoruz. Tahmin etmeme gerek kalmadı.
Elizabeth: Doğru ya. Unutmuşum.
Sarah: Bu arada sana bir haber vereceğim. Daniel seni evlatlık aldıktan iki ay sonra nişanlanmayı düşünüyorum.
Elizabeth: Sen ciddi misin? Bu harika. Daniel ile beraber nişanına gelirim. Çok mutluyum. Bugün çok fazla güzel şey oldu.
Sarah: Bugün olan en güzel şey ne biliyor musun?
Elizabeth: Ne? Bilmiyorum.
Sarah: Bundan tan 17 yıl önce bugün senin doğman.
İkiside birbirine bakıp gülümsedi.
Elizabeth: Bu arada doğum günümü nasıl bildiniz? Daha ben bilmiyorum.
Sarah: Kimliğin varya akıllım.
Elizabeth: Haklısın.
Tekrardan gülümsediler. Ardından Sarah odadan çıktı. Elizabeth banyoya girip oda da ki tek aynadan kendine bakmaya başladı. Olanları gözünde canlandırdı. İlk defa kendini bu kadar uzun süre aynanın karşısında buldu. Sonra penceresinin karşısına gelip hayal kurdu. Saate baktığında 18.00 olmuştu. Nasıl bu kadar uzun zaman boyunca hayal kurabildiğine hayret etti. Ardından matematik kitapçığından soru çözmeye devam etti. Bu güzel günü sonlansın istemiyordu. Ancak o günde bitti.
Rüyasında gördükleri de onu çok mutlu etti. Rüyasında; Daniel ile bir parkta yürüdükten sonra donat alıp yediler. Donatları bittiğinde eve gittiler. Beraber kurabiye yaptılar. Ancak kurabiyelerde yanmıştı. Güzel bir rüyaydı.
Elizabeth o gün ne Sarah'ın ne de başka birisinin uyandırması ile uyanmadı. Kendisi kalktı. Saat 07.45'ti. Eline kitapçığını aldı. Testleri çözmeye başladı. Testleri çözmeye daldı. Saat 09.02 oldu. Testlerin hepside bitmişti. Elizabeth'te Sarah'ın çağırdı. Sarah kapıyı tıklatıp içeri girdi.
Sarah: Günaydın. Bensiz kalkmışsın demek.
Elizabeth: Evet öyle oldu. Nasılsın?
Sarah: İyiyim sen nasılsın?
Elizabeth: İyiyim bende. Kitapçık bitti de o yüzden çağırmıştım.
Sarah: Ciddi misin? Vay canına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİN İÇİN ANNE
Aventura"Seninle aynı kaderi paylaşmak, can yakıyor. Hayatımı sana adamıştım. Artık sen yoksun. Sen yoksan bende yokum. Her şey senin içindi anne. Elveda..." Elizabeth adında bir kız. Her şey Tony'nin ailesini terk etmesi ile başladı. Annesi yüzünden gözü...