BÖLÜM YİRMİ ÜÇ

39 35 4
                                    

Yeni bölüme hoş geldin/ hoş geldiniz. Keyifli okumalar dilerim.

Elizabeth, William ile konuştuğu için çok mutluydu. Bu durumu Sophie ve Laura ile paylaşıp paylaşmamak konusunda ise kararsızdı. William fikirlerini çok etkiledi. Belki onlarda etkiler ve Elizabeth'e doğru yolu gösterirlerdi. Ancak onlardan önce Sarah ile kesinlikle konuşmalıydı.

Elizabeth düğmeye bastı. Sarah'ta hemen geldi. Terliydi.

Elizabeth: Neden terledin?

Sarah: Bugün çok yoğun çalışıyorum. O yüzden. Ne oldu Elizabeth?

Elizabeth: Daniel'e gidip bana bir kitap vermesini rica eder misin?

Sarah: Tamam gidiyorum.

Elizabeth'in düğmeye basıp basmamasının doğru mu yanlış mı olduğunu anlayamadı. Çünkü Sarah çok meşguldü. Ancak sürekli aynı kitabı okumakta istemiyordu. O yüzden çok düşünmemeye karar verdi. Sarah bir kaç dakika sonra Elizabeth'in odasına girip ona kitabı uzattı.

Sarah: Bir şey olursa yine düğmeye bas. Akşam yemeğini 19.00da getireceğim. İşim 21.00da bitiyor o zaman yanına gelirim konuşuruz.

Elizabeth başını salladı. Sarah odadan çıktı. Elizabeth kitabın kapağını inceledi. Üstünde Daniel Gabriel yazıyordu. Bir dakika bu... Evet bu Daniel'in kendi yazdığı kitaptı. Duygusal Zeka adlı bir kitap. Kitabın kapağını yavaşça açtı. İçindeki yazılara elini sürtürdü. Kitaplar onu büyülüyordu. Heyecanla okumaya başladı. Duygusal zeka onu çok etkiledi. Penceresinin kenarında okudu. Yemeği geldiğinde yemeğini yedi. Sonra tekrar okudu.

Elizabeth kitabı okurken kafasını kaldırıp penceresine bakış attı. Bakış o bakıştı. Kitabını sehpaya bıraktı. Uzaklara baktı. Çok uzaklara daldı. Daniel'i düşündü. Daniel, Elizabeth'i çok iyi tanıyordu evet.

Peki ya Elizabeth?

O tanıyor muydu? Daniel kendisi hakkında çok az konuştu. Elizabeth neredeyse Daniel hakkında hiçbir şey bilmiyordu. Ona nasıl güvenebilirdi ki? Aklında bir sürü soru vardı. Ancak hepsi olumsuzdu. Kafasını cama dayadı. Gözünden yaş geliyordu. Ne yapacağını bilmiyordu. Tek istediği annesiydi. Biricik annesiydi. O hayatına geri girse başka hiçbir şey istemeyecekti. Çok şey istemiyordu. Ancak asla gerçekleşmeyecek bir şey istiyordu.

Pencerenin kenarında kafası pencereye dayadı. Uykuya daldı. Rüyasında annesi ile kavuştuğunu gördü. Kendisi 30 yaşlarına gelmiş ve annesi ise yaşkanmıştı. Elizabeth bir işte çalışıyordu. Daniel ile aynı evdelerdi. Annesi çok kibirli ve huysuzdu. Her şeye laf atıyordu. Ancak Elizabeth ne olursa olsun onu çok seviyordu. Daniel'de, Elizabeth için ona katlanıyordu. Her şey çok güzel gidiyordu. Güzel bir rüyaydı.

Sarah ,odadan içeri girdiğinde Elizabeth uyuyordu. Sarah Elizabeth'in yanına gitti. Onu uyandırmak istememesine rağmen uyandırmak zorunda kaldı. Elizabeth uyanmak istemiyordu. Sarah'ı itekliyordu. Uyanmadan önce "Anne Senin İçin Döneceğim" cümlesini bağırdı. Son zamanlarda sürekli annesi ile rüya görüyordu. Buna üzülse mi sevinse mi bir fikri yoktu.

Sarah: İyi misin Elizabeth?

Elizabeth: Evet iyiyim.

Sarah: Kusura bakma uyandırdım,

Elizabeth: Önemli değil.

Sarah: Annen ile ilgili rüya görüyordun değil mi?

Elizabeth: Evet. Keşke onu sadece rüyalarımda görmesem.

Sarah: Keşke canım. Ancak yapabilecek bir şey yok. Rüyanı bana anlatmak ister misin? Merak ettim.

Elizabeth: Annem yaşlanmış ben otuzlu yaşlarıma gelmiştim. Daniel ile geçen görüştüğümüzde ,sana anlatmak istediğim evlatlık alma mevzusu gerçekleşiy-

SENİN İÇİN ANNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin