TANITIM

3.5K 106 8
                                    

-TANITIM-

Video'yu izlemeniz, önerilir.

''Neden bıçak?''

En sık sorulan sorulardan biridir, neden bıçak kullandığım. Silah varken değil mi? Bir genç kız olmamın en büyük avantajlarından biri, vücudumda belirli yerlere sakladığım bıçaklar beni kamufule ediyor. Beni savunmasız gören güçlü(!) erkek elinde ki silahı, ya da herneyse o şeyi indiriyor. Bana yaklaşıyor, ama ben hiç ıskılamadığım bıçaklarımla onun daha fazla yaklaşmasına izin vermiyorum. Attığım ilk bıçak onu öldürmüyor, sadece şaşırtıyor. O yere yığılırken ben yavaş, ve tatmin olmuş adımlarımla ona yaklaşıyorum. Sonrasın da ki bıçakta en sevdiğim şey sessizlik. Eğer bir silah kullansaydım, hem dikkat çekerdim hemde altımda duran adamın inlemelerini duyamazdım. Ve en sonuncu bıçağım da ise ona öldürücü darbeyi vuruyorum. Öldüğünden emin olunca bıçaklarımı onun pis kanından arındırıyorum. Yerlerine koyuyorum.

''Ya polis gelirse?''

Ben bu işlemi yaptıktan sonra polis geldi, ve ben kaçamadım.

'Polis bey ne olur yardım edin!' Gözyaşlarıma engel olamıyorum bir anda bedenim titremeye başlıyor.

'Ah, onu bu şekilde buldum öldümü bilmiyorum, lütfen yardım edin.' Sonrasın da ise kısa bir hikaye, çok korktum yalanları vb şeyler. Sertbestim.

''O bıçakları çıkarmadan önce geldiyse polis?''

O bir katilin zamanlamasına ve becerisine bağlı. Ben deri siyah eldivenlerimi asla elimden çıkarmam. Bu sebeble bıçaklarda bir iz bulamazlar. Ayrıca zamanlamam harikadır.

''Hiç yakalandın mı?''

Hayır, ama şu aralar peşimde çok fazla dolanan bir gerizekalı var. Yeni yetme bir polis, benden bir kaç yaş büyük. Sanırım bir sonra ki avım o olabilir.

''İnsanları neden öldürüyorsun?''

Ve bir gün artık ben acıyı değil, o beni hissetti. Bende onu beslemeye başladım. Aç bir hayvan gibi, acı vahşidir, ve onunla beraber ya korkarak sessiz kalırsın, ya da sende vahşileşirsin. Ben vahşileşmeyi seçtim..

''Nasıl öğrendin?''

Küçükken merakla başlayan sapan hevesi, dartla ve ilerleyerek daha bir çok atıcılık işiyle devam etti. Atıcılık konusun da eğitim aldım. Iyi bir gözlem, yeterli ağırlık ayrıca uzunluk... Aslında amacım bıçak değildi, sonrasın da yaşadığım olaylar beni bıçağa itti. Ve biraz alıştırma yaparak uygun ağırlıkta fazla uzun olmayan bıçaklar aldım.

''Bedenin de ruhun kadar kirli mi?''

Ah, demek bir sürtük olup olmadığımı merak ettin. Hayır bir sürtük değilim, bedenim ruhumdan daha temiz.

''Sence ne kadar zekisin?''

Bence hapishanede en fazla 4 saat kalıcak kadar zekiyim, öyle ki bedenim de ki adrenalin sürekli yanlış şeyler için çırpınıyor. Ve ben yanlış şeyler yapmaktan büyük zevk alıyorum. Bunları doğru şekilde yapıp etraftakileri göt etmek ise çok ayrı bir zevk..

''Peki bir ortak istermiydin?''

Kesinlikle hayır. Ayağıma dolanan birini asla istemem. Bir seri katil iki kişiyse seri katil değildir. Çünkü mükemmeliyet yalnızlık gerektirir.

***

Sizce bu yaramaz kız, polisi ortak olarak ister mi? Ya da polisimiz onun bu vahşi yönünü dizginleyebilir mi?

Körle yatan kör kalkacak mı?

Yoksa bu karanlığa tutulan ışık, yıldız misali kocaman olup etrafı aydınlatacak mı?

Okuyalım ve görelim!

Acı Hissetmek İsterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin