"Ne dedin sen? Kimmiş o?"
"Dur sana mesajların ekran görüntüsünü çekip atayım, sen de oku."
"Tamam o zaman. Ben şimdi kapatayım. Otobüste mesajları okuyayım, sana WhatsApp'tan yazarım yine olur mu?"
"Olur olur. Hadi Allah'a emanet."
"Amin, sen de."
Konuşmayı sonlandırdıktan hemen sonra otobüs geldi. Kartımı bastırıp ortadan ilk sıraya oturdum. Çok kalabalık sayılmazdı. Ki içerideki çoğu insan işten dönüyordu.
Yerime oturur oturmaz hemen WhatsApp'a girdim ve Tuğba'nın mesaj atmasını bekledim. Kimdi ki bu Tuğba'ya yazan kişi? Özel numaradan arayan kişiyle bir bağlantısı var mıydı acaba?
Daha fazla bir şey düşünemeden Tuğba'dan mesaj geldi.
Tuğba Aras: İclal mesajlar silinmiş! 😱
Siz: Ne?
Tuğba Aras: Ama nasıl olur? Daha düne kadar telefonumdaydı. Ben silmediğime göre kim sildi?
Siz: Allah Allah, bu nasıl olur ki? 🤔
Tuğba Aras: İclal bu her kimse bence çok tehlikeli. Baksana, nasıl yaptı bilmiyorum ama eminim ki mesajları silen kesinlikle o.
Siz: Kesin hüküm verip hakkına girmeyelim. Belki de sen yanlışlıkla silmişsindir ama farkında değilsindir. 🤷
Tuğba Aras: Hayır hayır. Hayatımda hiç bu kadar emin olmadım İclal. O sildi. Sana söyleyeceğimi tahmin etmiş olmalı.
Siz: Nasıl yani? 🤨
Tuğba Aras: Bana yemin ettirdi söylemeyeceğime dair. Yeminimi bozdum senin için. Üç gün oruç tutmam gerekiyor. 😞
Siz: Sen neden yemin ettin ki Tuğba? Onu anlamadım. 🧐
Tuğba Aras: Seninki beni tehdit etti İclal. Eğer senin nereye atandığını söylemezsem Hazar'a ondan hoşlandığımı söyleyecekmiş. Ben de bu yüzden uzun bir süre sana söyleyemedim.
Siz: Yok artık! Hazar'ı nereden tanıyor? Ve ne demek uzun bir süre? Ne zaman oldu bütün bunlar?
Tuğba Aras: Bir ya da iki hafta önceydi sanırım ve bilmiyorum nereden tanıdığını ama arkadaşlarmış galiba. Eğer ona söylerse Hazar'a rezil olurum. 🙈 Bir daha yüzüne bakamam.
Siz: 🤭 Bırak söylesin ne olacak? Hem üzerindeki yükü alır.
Tuğba Aras: Bırak gülmeyi de bu her kimse sana fena takmış, ben sana söyleyeyim. 'Efe sen misin?' dediğimde sinirlendi. 'Ben onun gibi çapkın değilim ve eğer gerçekten İclal'den hoşlanıyorsa bitti o şerefsiz!' dedi.
Siz: Af. Niye çocuğun arkasından böyle konuşuyor sanki! 😒
Tuğba Aras: İclal senin şu an önemsediğin şey bu mu gerçekten? 🙄
Siz: Önemserim tabi. Gıybet hakkındaki hassasiyetimi biliyorsun. Bu arada gerçekten Efe ne alaka Tuğba? 😕
Tuğba Aras: Ya ben onu senden hoşlanıyor zannediyordum.
Siz: Ben de senden hoşlanıyor zannediyordum 😂.
Tuğba Aras: 😂😂
Siz: Hazar'ı tanıyorsa demek ki onun arkadaşlarından biri Tuğba.
Tuğba Aras: Hazar'ın çevresi çok geniş İclal. Yani bulmak aşırı zor olur.
Siz: Sevdiği hakkında da her şeyi bilirmiş. 🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELAH
Teen Fictionİclal Ilgın, üniversiteden yeni mezun olmuştur ve Kayseri'ye sağlıkçı olarak atanır. Gittiği şehri tanımadığı için bir süreliğine ev arayışına çıkar. Sonunda bulduğunda ise beklemediği bir sürpriz ile karşı karşıya kalır. Özel bir numara sürekli ken...