~20.Bölüm~

3.4K 320 46
                                    

Kapatmıştı hemen...

Öylece telefonla bakıştım bir süre. Sanırım özel numara sinirden konuştuğunun farkında değildi. Farkına varınca da hemen kapatmıştı. Böylece özel numaranın erkek olduğunu öğrenmiştik. Peki ağabeyimi kıskanması ne demek oluyordu? Tuğba'nın üstüne basa basa söylediği gibi biri beni seviyor ve bunu gizliyor muydu? İyi ama neden? Gizlemesi nedendi? Red edeceğimden korkuyor diyelim ki ben tanışıp konuşmadan hemen öyle bir hüküm vermezdim. O zaman sorun neydi? Anlayamıyorum... Ve bu gizem gittikçe canımı sıkıyordu. Neyse bu kişinin amacı, çıksın ortaya, dökülsün de herkes rahatlasın. Bir an önce!

Ona verdiğim son hakkı da kullanmıştı. Tamam, konuşmuştu ama kim olduğunu ve amacını söylemediği için başka şans vermeyecektim. Bu konu haddinden fazla uzatmıştı. Buna daha fazla katlanmak istemiyordum. Bu yüzden de uygulamaya girip "özel numaraları engelle" butonuna tıklayarak bu işi bitirdim. Eğer çok istiyorsa karşıma çıkar, konuşurdu. He, gizemlerine devam edecekse de ben artık bu işin içinde yer almayacaktım. Benden bu kadardı...

Telefonu sessize alıp kitabıma ve kahveme döndüm. Yaklaşık bir saat okuduktan sonra sırtımın tutulduğunu hissedince kitabı bırakıp vücudumu esnettim. Ağabeyim hâlâ uyuyordu. Bitmiş kahve fincanını mutfağa götürüp yıkadıktan sonra ezan okunmuş, ben de abdestli olduğum için direkt seccade başına geçmiştim. Huzurlu bir namazdan sonra tekrar ağabeyimi kontrol ettim. Gerçekten epey yorulmuştu ki derin bir uykuya dalmıştı. Ben de kitabıma devam etmek üzere tekrar köşeme döndüm. Sehpanın üstünde yanıp sönen bildirim ışığıyla oturup telefonu elime aldım. Kayıtlı olmayan bir numaradan mesaj gelmişti. Bunu görünce nedense heyecanlanmıştım. Kalbim hızlanmıştı. Ne oluyordu ya?

054* *** **: Hiç vakit kaybetmeden engellemişsin. (11.35)

054* *** **: Sana madalyon vermek gerek. (11.35)

Ben: Kimsiniz siz? (12.58)

Anında görüldü ve kalbim teklemişti. Allah'ım bu kalbimin nesi vardı?

Bir süre cevap gelmedi. Beklemem doğru muydu? Derken bildirim sesiyle kalbim bir kez daha tekledi. Gösteririm ben sana teklemeyi kalbim!

054* *** **: Tuğba'nın sana öttüğü kişi olduğumu pekâlâ ikimiz de iyi biliyoruz.

Ben: Bakın, son kez soruyorum. Kimsiniz?

054* *** **: Yoksa buradan da mı engellersin?

Görüldü...

Ukala! Sen şimdi görürsün!

Direkt engelledim.

"054* *** ** engellenemedi"

Ne!? Ne demek engellenemedi? Bir daha denedim.

"054* *** ** engellenemedi"

Neler oluyor? Neden engelleyemiyorum?

Sayfaya hemen bir mesaj düştü.

054* *** **: Ne oldu?

054* *** **: Engelleyemiyorsun değil mi?

054* *** **: Üzülme. Ben de engelleyemiyorum bazen.

054* *** **: Kendimi.

054* *** **: Ne kadar kötü hissettiriyor değil mi?

Görüldü...

Ben: Bu saçma gizem daha ne kadar sürecek?

Ben: Karşıma çıkmaya bu kadar mı korkuyorsun arkadaşım!

FELAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin