"Bir dakika? Azra kimdi kız?"
"Azra işte. Aynı kulüpte olduğumuz bir kız."
"Ee?"
"Ee'si Hazar ondan hoşlanıyormuş işte. Kulüpte ona en yakın ben olduğum için onun hakkında sorular sordu."
"Hadi be! Çok kötü olmuş ya."
Tuğba ve Hazar, üniversiteye gittiğimiz sene tevafuk eseri aynı kulübe gidiyorlardı. Okulun hayvanları koruma kulübü... Tuğba bu Azra denen kızdan bahsetmişti lakin aradan uzun bir süre geçtiği için şimdi söyleyince hatırlayamamıştım. Tuğba ve Azra kulüpte yakındılar. Ve galiba Hazar sırf Azra için Tuğba'ya yakınlaşınca Tuğba az çok ümitlenip hoşlanmaya başlamıştı o zamanlar.
Tuğba acı acı güldü.
"Boşuna ümitlendim İclal. Kötü olan tek şey bu. Ama bundan sonra bitecek bu."
"Nasıl yani?"
"Hazar'ın başkasını sevdiğini bile bile onu sevmeye devam edemem. Unutmaya çalışacağım. Allah'tan birbirimize uzağız da çabucak unutuvereceğim. Yani inşaAllah..."
"Ama Tuğba-"
"Gidelim mi artık? Vapuru kaçırmayalım."
"Tamam, gidelim hadi."
***
"Nasıl yani? Hazar siz gider gitmez Azra'yı mı sordu?"
Sonunda Üsküdar'daki fuara gelebilmiştik. Etraf gerçekten çok kalabalık idi. Tuğba'yla zar zor geçiyorduk.
Tuğba bir standın önünde durdu ve cevap verdi.
"Ya kısa bir hal hatırdan sonra direkt 'Azra ile iletişiminiz devam ediyor mu?' diye sordu."
"Ee? Sen ne dedin?"
"Ne diyeceğim? Şaşırdım tabii ki. Durup dururken Azra ne alaka dedim. Sonra Hazar'a 'Evet de neden?' diye sordum.
'Tuğba ben uzun zamandır Azra'dan hoşlanıyorum ama bir türlü açılmaya cesaret edemedim. Ben nedense sana daha rahat konuşabiliyorum. Bana bu konuda yardımcı olabilirsin diye düşündüm. Ve bugün seni burada gördüğüme bu yüzden gerçekten çok ama çok sevindim.'
"Yuh! Seni hayal ediyorum da kesin donup kalmışsındır."deyip elime gelen bir kitabı incelemeye başladım. Dervişin teselli koleksiyonu idi adı. Beğenmiştim.
"Öyle oldum tam olarak İclal. Birkaç dakika konuşamadığıma ve bir şeyleri belli etmemek için yutkunmamaya bile çalıştığıma yemin edebilirim. Ama işin acı tarafı ne biliyor musun?"
"Neymiş?"
Tuğba yine acı acı güldü.
"Azra da Hazar'dan hoşlanıyordu."
"Ne!!!"diye yanlışlıkla bağırdım. Allah'tan kalabalıktı da sadece birkaç kişi bakmıştı. "Ne dedin sen?"
"Yaaa. Ben de kendimi istemeden suçlu hissederdim ve duygularımı bastırmaya çalışırdım. Mezun olduktan sonra anca kabul ettim Hazar'ı sevdiğimi, biliyorsun."
"Peki sonra ne oldu? Hazar'a ne söyledin?"
"Doğruları söyledim."
"Yani?"
"Yani Azra'nın da zaten ondan hoşlandığını söyledim."
"Ne! İnanmıyorum! O ne dedi peki?"
"Çok sevindi. Azra'nın numarası vardı zaten onda. Hemen onunla konuşacağını söyledi ve teşekkür edip gitti. Muhtemelen iki, üç güne sevgili olurlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELAH
Teen Fictionİclal Ilgın, üniversiteden yeni mezun olmuştur ve Kayseri'ye sağlıkçı olarak atanır. Gittiği şehri tanımadığı için bir süreliğine ev arayışına çıkar. Sonunda bulduğunda ise beklemediği bir sürpriz ile karşı karşıya kalır. Özel bir numara sürekli ken...