"Ciddi olamazsın İclal!"
Kulağımda çığıran Tuğba'ya karşı telefonu biraz kendimden uzak tuttum.
"Yahu yeminle nasip işte. Bak hakkına girmek istemiyorum ama bu özel numaradan arayan kişi her kimse tam konuşmak üzereydi ki telefon: 'Telefonunuzun kapanmasına 30 saniye...' dedi. Ee ben içeri koşup akıllı şarj alana kadar döndüğümde telefon çoktan kapanmıştı. Nasip işte."
"Ya sinirlerim aşırı derecede bozuldu benim. Ne güzel öğrenecektik işte anonim mi arıyor yoksa başka biri mi?"
"Sen fazla takmadın mı bu anonimcilik işini Tuğba?"
"Benimki de merak işte. Hayatım o kadar sakin geçiyor ki kendime resmen aksiyon arıyorum."deyince güldüm.
"Sakin hayat en güzeli sen de, nankör!"
"İclal bırak onu bunu da ben bir şey düşündüm."
"Eyvah! Sen bir şeyler düşündüysen kesin bu aksiyonlu bir şeydir."deyince bu sefer gülen o oldu.
"Sen de beni çok iyi tanıyorsun he."
"Ee ne düşündün, merak ettim?"
"Ben diyorum ki fake hesaptan Hazar'a mı yazsam?"
"Al işte, ben biliyordum! Amaç?"
"Ya işte bir sevdiği var mı yok mu? İslam'la arası nasıl? Bunları öğrenmek zorundayım. Ona göre ya ondan vazgeçeceğim ya da senin hep yaptığın gibi evlenme teklifi edeceğim."
"Ooo. Bak buna sevindim işte. Nihayet cesaretini toplamışsın Tuğba'cığım. Tebrik ederim."
"Teşekkürler canım."dedi övünerek. "Ee ne diyorsun?"
"Yani amacın gerçekten onunla Allah rızası için evlenmek ise kimliğini bilmek hakkındır. Ama rica ediyorum kalbine dikkat et. Eğer farklı bir tarafa doğru kaydı mı işte o zaman günah riski artar. Sadece niyetini belli et ve kimliğini öğrenmeye çalış olur mu? Başka bir şeye izin verme. Şeytan seni kışkırtmasın. Bu arada kim olduğunu söyleyeceksin değil mi?"
"Yoo."
"Ne demek yoo! Tuğba düşünmeye bile korktuğum o şeyi yapmayacaksın değil mi?"
"Anonim eniştem sağ olsun bana çok güzel ilham verdi. Ben de Hazar'a Instagram'dan anonim olarak yazacağım. İstediğim şeyleri öğrendikten sonra bitireceğim. Eğer beni hayal kırıklığına uğratmaz ise ona kim olduğumu söyleyeceğim. Onun dışında gizli kalacağım işte."
"Yaptığında kötü bir şey yok aslında. Hayat arkadaşı olmak istediğin insanı tanımak istiyorsun ama kendini tanıtmamak ne kadar doğru bilemedim. Ben bu anonimcilik işini hiç sevmedim ya. Epey bir sıkıldım."
"Ben de Hazar'ın beni fark etmemesinden sıkıldım. O yüzden böyle saçma yollara başvuruyorum ya."
"Bak? Sen de kabul ettin sonunda bunun saçma olduğunu."
"Ya öyle mi? Hiç farkında değilim. Hımm... Lafın gelişi ile konuştum herhalde."
"Ah Tuğba. Bir kere de söylediğinin arkasında ol be kızım."
"Sen beni boşver de neler yaptın?"
"Konuyu ne kadar da çabuk değiştiriyorsun ama. Senin gibi U dönüşü yapan biri yok."deyip güldüm. "Ben neler yaptım? Ev için bir hafta boyunca alışveriş yaptım ufak tefek. Oturma odasına halı aldım. Kütüphane yaptığım salona çok hoşuma giden bir kanepe ile orta sehpa aldım. Birkaç kitaplık aldım. Kitaplarım epey birikmişti çünkü. Onun dışında eve lazım olan küçük eşyalar sipariş etmiştim. Sırayla onlar geliyor. Süpürge makinesi, ütü masası, çamaşır teli gibi vesaire eşyalar işte. Sana fotoğraf atarım merak etme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELAH
Teen Fictionİclal Ilgın, üniversiteden yeni mezun olmuştur ve Kayseri'ye sağlıkçı olarak atanır. Gittiği şehri tanımadığı için bir süreliğine ev arayışına çıkar. Sonunda bulduğunda ise beklemediği bir sürpriz ile karşı karşıya kalır. Özel bir numara sürekli ken...